Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
πανελλήνιες πανελλαδικές
«Είμαι 18 χρονών και έχω ένα όνειρο: να σπουδάσω Aρχιτεκτονική και να γίνω αρχιτέκτονας. Δούλεψα σκληρά και στοχευμένα όλη αυτή την ιδιαίτερη covid χρονιά και συγκέντρωσα 18.900 μόρια» - Ακόμα μια επιστολή μαθήτριας για την ελάχιστη βάση εισαγωγής

Πλήθος επιστολών συνεχίζει να λαμβάνει το alfavita από υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων.

Παρακάτω ακολουθεί η επιστολή της Μάρθας Αθανασιάδη που έχει ένα όνειρο: να σπουδάσει Αρχιτεκτονική και να γίνει Αρχιτέκτονας. Η Μάρθα συγκέντρωσε 18.900 μόρια, κι ενώ πέρυσι με αυτά το μόρια έμπαινε σε όλες τις σχολές Αρχιτεκτονικής, φέτος με την ΕΒΕ μπορεί να επιλέξει μόνο τις 3. 

«Αμφιβάλλω οτι θα περάσω σε κάποια από αυτές καθώς εκεί θα συσσωρευτούν όλοι οι υποψήφιοι που έχουν υψηλές βαθμολογίες και έχουν το ίδιο πρόβλημα με μένα, οι οποίοι είναι πολλοί. Βλέπω ότι θα μείνουν πολλές κενές θέσεις στις άλλες σχολές η θα περάσουν υποψήφιοι που έχουν χαμηλότερη βαθμολογία απο μένα στα μαθήματα» αναφέρει και προσθέτει χαρακτηριστικά ότι θέλει να σπουδάσει στη χώρα της.

«Θέλω να σπουδάσω στη χώρα μου. Οι γονείς μου με προέτρεψαν να έχω μια δεύτερη εναλλακτική και έτσι έκανα αίτηση στις αρχιτεκτονικές σχολές στη Γαλλία όπου ήρθα αντιμέτωπη με ένα σύστημα εισαγωγής πολύ πιο ανθρώπινο και ορθολογικό. Εκεί οι Αρχιτεκτονικές σχολές όχι μόνο δεν απαιτούν απο τους υποψηφίους να ξέρουν σχέδιο εφόσον δεν διδάσκεται στο σχολείο τους, αλλά τους αποτρέπουν από το να να έχουν κάνει προπαρεσκευαστικά μαθήματα σχεδίου γιατι θεωρούν ότι πρέπει να το διδαχτούν σωστά μέσα στην ίδια τη σχολή...»

Αναλυτικά η Επιστολή

Κυρία Κεραμέως,

Είμαι 18 χρονών και έχω ένα όνειρο: να σπουδάσω Aρχιτεκτονική και να γίνω αρχιτέκτονας. Δούλεψα σκληρά και στοχευμένα όλη αυτή την ιδιαίτερη covid χρονιά και συγκέντρωσα 18900μόρια.

Με τις περσυνές συνθήκες αυτά τα μόρια θα μου επέτρεπαν να μπω σε οποιαδήποτε από τις έξι σχολές αρχιτεκτονικής της επιλογής μου. Με την ΕΒΕ που ψηφίστηκε κατά τη διάρκεια της σχολικής μου χρονιάς και όχι εκ των προτέρων και με το 14 που πήρα στο ελεύθερο σχέδιο μου απομένει η  επιλογή μόνο τριών σχολών αρχιτεκτονικής. Αμφιβάλλω αν θα περάσω σε κάποια από αυτές, καθώς εκεί θα συσσωρευτούν όλοι οι υποψήφιοι που έχουν υψηλές βαθμολογίες και έχουν το ίδιο πρόβλημα με μένα, οι οποίοι είναι πολλοί. Βλέπω ότι θα μείνουν πολλές κενές θέσεις στις άλλες σχολές ή θα περάσουν υποψήφιοι που έχουν χαμηλότερη βαθμολογία από μένα στα μαθήματα.

Θέλω να σπουδάσω στη χώρα μου. Οι γονείς μου με προέτρεψαν να έχω μια δεύτερη εναλλακτική και έτσι έκανα αίτηση στις αρχιτεκτονικές σχολές στη Γαλλία, πράγμα το οποίο γνωρίζω ότι αποτελεί  προνόμιο που πολλά άλλα παιδιά δεν έχουν. Έτσι ήρθα αντιμέτωπη μ ένα σύστημα εισαγωγής πολύ πιο ανθρώπινο και ορθολογικό. Εκεί οι Αρχιτεκτονικές σχολές όχι μόνο δεν απαιτούν από τους υποψηφίους να ξέρουν σχέδιο εφόσον δεν διδάσκεται στο σχολείο τους, αλλά τους αποτρέπουν από το να να έχουν κάνει προπαρεσκευαστικά μαθήματα σχεδίου, γιατί θεωρούν ότι πρέπει να το διδαχτούν σωστά μέσα στην ίδια τη σχολή.

Στη Ελλάδα καταλήγω να μην μπορώ να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή εξαιτίας της ΕΒΕ των ειδικών μαθημάτων σχεδίου, που σε άλλες χώρες από επιλογή δεν λαμβάνονται καθόλου υπ' όψη. Άλλωστε, κατά τη γνώμη μου, το 14 που πήρα στο ελεύθερο σχέδιο είναι ένας βαθμός που δηλώνει επαρκή γνώση και δεξιότητα  στο σχέδιο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί κόφτη το 14,24. Σημειώνω ότι φέτος  το σχέδιο το διδαχτήκαμε μόνο διαδικτυακά, ενώ είναι ένα μάθημα που απαιτεί φυσική παρουσία.

Θεωρώ ότι είναι απόλυτα παράλογο στα ειδικά μαθήματα σχεδίου, η ΕΒΕ των δύο σχεδίων να μην συμψηφίζεται και να είναι μεγαλύτερη απ’ ό,τι στα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Ακόμα και αν κάποιες σχολές θέσπισαν πολύ υψηλές ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα με αποτέλεσμα να γίνουν δυσπρόσιτες μέσω μιας εντελώς άδικης κατάταξης ή και να μείνουν χωρίς υποψηφίους, απορώ πώς αυτό μπορεί να γίνει αποδεκτό  κεντρικά από το Υπουργείο Παιδείας.

Θα ήθελα να λάβετε υπόψη σας τα παραπάνω και να κάνετε τις απαραίτητες  διορθωτικές κινήσεις, όχι για του χρόνου αλλά γιά φέτος, γιατί φέτος είναι η δική μου χρονιά, ο δικός μου κόπος και όλων των παιδιών που δώσαμε μαζί  και δεν αντέχουμε να ξαναπεράσουμε αυτή τη διαδικασία.

Με εκτίμηση
Μάρθα Αθανασιάδη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σε δίκη εκπαιδευτικός για ατύχημα μαθητή σε διάλλειμα

Νέες Προκηρύξει ΑΣΕΠ για 5889 ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Τα αφόρητα SMS πίεσης του μετρ του Αχίλλειον στη Γεωργία Μπίτα

Πανεπιστήμιο Πατρών: Ξεκινάει η 1η ΕΤΗΣΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Εκπαιδευτικών στον ΑΥΤΙΣΜΟ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ 13Κ/2021 - Δήμοι: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Lower - Proficiency (90 μόρια) σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ για 90 μόρια

Προσλήψεις Εκπαιδευτικών: Το κορυφαίο 9ΜΗΝΟ σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην Ελλάδα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών για ΑΣΕΠ μόνο 95 ευρώ μέσα σε 2 ημέρες

σχετικά άρθρα

κρούσματα αττική ερμού
ΕΚΠΑ-Αττική: Έως και 60% αύξηση σε αντικαταθλιπτικά, αντιψυχωσικά και κοκαϊνη
Δραματική αύξηση έως και 60% σε αντικαταθλιπτικά, αντιψυχωσικά και κοκαΐνη στην Αττική, από την αρχή της πανδημίας, σύμφωνα με μελέτη του ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ-Αττική: Έως και 60% αύξηση σε αντικαταθλιπτικά, αντιψυχωσικά και κοκαϊνη
eody test koronoios
ΕΟΔΥ για υποπαραλλαγή Όμικρον: Έχει τις ίδιες ιδιότητες με την Όμικρον
Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ένδειξη ότι η νέα υποομάδα ΒΑ.2 έχει διαφορετικές ιδιότητες από την Όμικρον - Δεν συντρέχει λόγος διαφορετικής συμπεριφοράς...
ΕΟΔΥ για υποπαραλλαγή Όμικρον: Έχει τις ίδιες ιδιότητες με την Όμικρον
Κατάργηση εισφοράς αλληλεγγύης: Τι αυξήσεις αναμένουν οι δημόσιοι υπάλληλοι
Αναλυτικά οι αυξήσεις που περιμένουν οι δημόσιοι υπάλληλοι μετά την κατάργηση εισφοράς αλληλεγγύης
Κατάργηση εισφοράς αλληλεγγύης: Τι αυξήσεις αναμένουν οι δημόσιοι υπάλληλοι