Χαρακόπουλος σε Κεραμέως: Μοριοδότηση για ΑΕΙ και των μαθητών Κοιλάδας
Την επιστολή–έκκληση των μαθητών Γ΄ Λυκείου της Κοιλάδας Λάρισας, με την οποία ζητούν να υπάρξει ειδική μοριοδότηση στις πανελλαδικές λόγω των πρόσφατων σεισμών επέδωσε ο βουλευτής της ΝΔ Μάξιμος Χαρακόπουλος στην υπουργό Παιδείας

Την επιστολή–έκκληση των μαθητών Γ΄ Λυκείου της Κοιλάδας Λάρισας, με την οποία ζητούν να υπάρξει ειδική μοριοδότηση στις πανελλαδικές εξετάσεις, λόγω των πρόσφατων σεισμών, όπως προβλέπεται από τον νόμο, επέδωσε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος στην υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως.

Ο Θεσσαλός πολιτικός είχε από τις 6 Μαρτίου, την επαύριον του δεύτερου μεγάλου σεισμού, καταθέσει σχετική ερώτηση στην αρμόδια υπουργό, με την οποία την ρωτούσε πότε θα εξέδιδε «τη σχετική απόφαση, με την οποία θα καθοριστεί το ειδικό ποσοστό των μαθητών, από τις περιοχές που επλήγησαν από τους καταστροφικούς σεισμούς της 3ης και 5ης Μαρτίου 2021 για την εισαγωγή τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των ΑΕΙ».

Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος επανήλθε επί του θέματος κατά τη συνάντηση που είχε με την κ. Κεραμέως στο υπουργείο Παιδείας στις 11 Μαρτίου, κάνοντας αναφορά στην έκδοση της υπουργικής Απόφασης για το ειδικό ποσοστό εισαγωγής των σεισμόπληκτων μαθητών στα ΑΕΙ, το οποίο δεν υπερβαίνει, ανά κατηγορία, το δύο τοις εκατό (2%), προκειμένου «να αμβλυνθεί η ψυχολογική πίεση που υφίστανται τις δύσκολες αυτές ώρες οι μαθητές και οι οικογένειες τους».

Οι μαθητές της Κοιλάδας στην επιστολή τους, μεταξύ άλλων, σημειώνουν ότι «σε πολλά σπίτια της περιοχής αλλά και σε εκκλησίες και σχολικά κτίρια παρουσιάσθηκαν σοβαρές ζημιές και ρωγμές που τα κρίνουν ακατάλληλα. Εμείς οι μαθητές, αλλά και όλοι οι κάτοικοι της περιοχής γενικότερα, ζούμε με το φόβο του επόμενου σεισμού. Τα σχολεία και τα φροντιστήριά μας παραμένουν κλειστά και οι συχνοί μετασεισμοί δεν επιτρέπουν την ομαλή εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αποσυντονίζοντάς μας έτσι από την καθημερινή μαθησιακή μας πραγματικότητα».

Οι μαθητές, καταλήγοντας την επιστολή τους, καλούν την αρμόδια υπουργό να συμμεριστεί «την ιδιαιτερότητα της κατάστασης που βιώνουμε και να μεριμνήσετε, ώστε να τεθούμε σε καθεστώς ειδικής μοριοδότησης στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, όπως άλλωστε είχε γίνει και στο παρελθόν σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Ελπίζουμε ότι θα γίνετε αρωγός στην προσπάθειά μας για ένα καλύτερο μέλλον και θα αντιμετωπίσετε θετικά το αίτημά μας».

Διαβάστε εδώ την επιστολή των σεισμόπληκτων μαθητών Κοιλάδας Λάρισας

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Κόβουν Μισθούς Εκπαιδευτικών που δεν κάνουν τα Selft Tests - Πειθαρχικό για τους διευθυντές

Πανελλαδικές 2021 - Myshcool: Σήμερα οι κωδικοί υποψηφίων

Έως 11 Ιουνίου η παράταση σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Τα πρόσωπα του Σωκράτη, του Επίκουρου, του Περικλή, του Δημοσθένη και άλλων μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» χάρη στη 3D τεχνολογία
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή, πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας τοποθετείται ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο ρόλος της γενιάς μας
Ο ρόλος της γενιάς μας
«Τον καιρό της πανδημίας δεν ζήτησε την εύκολη λύση της κατάργησης των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς γνωρίζει ότι θα υπήρχε πρόβλημα. Καταθέτει...
Ο ρόλος της γενιάς μας