Ορισμένες χρήσιμες ερωτήσεις για τις «νέες βάσεις»
Εννέα κρίσιμα ερωτήματα για τις βάσεις εισαγωγής και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Θέσπιση κατώτατης βάσης εισαγωγής στα ΑΕΙ - Παρέμβαση με τη μορφή 9 κρίσιμων ερωτημάτων για το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας

  1. Η πρώτη φάση κατάθεσης του μηχανογραφικού δελτίου υποψήφιου πανελλαδικών εξετάσεων θα πραγματοποιείται πριν ή μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων;

  2. Αν η απάντηση στην πρώτη ερώτηση είναι μετά, τότε δεν διερευνούμε το πραγματικό ενδιαφέρον των τελειόφοιτων. Γιατί δεν επαναφέρουμε τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου υποψηφίου πανελλαδικών εξετάσεων πριν τη διεξαγωγή των εξετάσεων;

  3. Ποιο θα είναι το  μέγιστο,  θετικό ή αρνητικό, ποσοστό διαφοροποίησης  του μέσου όρου,  των μέσων όρων  των γραπτών βαθμών, σε κάθε ένα από τα τέσσερα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα,  που θα μπορούν να επιλέξουν τα τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων  της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης;

  4. Η παραπάνω επιλογή θα οριστικοποιείται πριν ή μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων και ποια θα είναι τα κριτήρια της;

  5. Πόσα τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων θα έχουν δικαίωμα να δηλώσουν τα παιδιά  αρχικά;

  6. Θα υπάρχει αριθμός εισακτέων ανά τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση τμήματος ή μόνο μέγιστος αριθμός εισακτέων;

  7. Τι θα συμβεί αν ο  μέγιστος αριθμός των εισακτέων σε ένα τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση τμήματος δεν καλυφθεί ούτε και κατά τη δεύτερη φάση κατάθεσης  των μηχανογραφικών δελτίων των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων;

  8. Εάν τελικά επιλεγεί ως μέγιστη χρονική διάρκεια των σπουδών σε ένα τμήμα η μία εισαγωγική κατεύθυνση τμήματος τα έτη σπουδών αυξημένα κατά το 50% τους,  ποια η αναγκαιότητα διαφοροποίησης του ισχύοντος καθεστώτος υπολογισμού των βάσεων και μάλιστα με το επιχείρημα πως πολλά παιδιά δεν αποφοιτούν;

  9. Η χρηματοδότηση των τμημάτων και των εισαγωγικών κατευθύνσεων τμημάτων  θα εξαρτάται από το πραγματικό πλήθος των φοιτητών τους και όχι από τον μέγιστο αριθμό τους;

 

Περιμένουμε λοιπόν την οριστικοποίηση των επιλογών του Υπουργείου Παιδείας και τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα.

 

Dr Αργύρης Δ. Ψαλίδας, MEd

Όλες οι ειδήσεις σήμερα

Για Φεβρουάριο πάει το άνοιγμα των σχολείων

ΑΣΕΠ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ: Πιστοποίηση Αγγλικών έως και C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Το ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην Ελλάδα στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ για Προσλήψεις Εκπαιδευτικών

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

σχετικά άρθρα

Φοιτητές-Ιωάννινα: Νέα κινητοποίηση ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ
Φοιτητές-Ιωάννινα: Νέα κινητοποίηση ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ
Νέα κινητοποίηση φοιτητών στα Ιωάννινα ενάντια στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για τα ΑΕΙ και την Πανεπιστημιακή Αστυνομία
Φοιτητές-Ιωάννινα: Νέα κινητοποίηση ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ
Εισαγωγή σε ΑΕΙ: Αναφορά Κεφαλίδου για ένταξη μαθητών στο ποσοστό 5%
Εισαγωγή σε ΑΕΙ: Αναφορά Κεφαλίδου για ένταξη μαθητών στο ποσοστό 5%
Την ένταξη των μαθητών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή και με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στον πίνακα του 5% με τις κατηγορίες αποφοίτων...
Εισαγωγή σε ΑΕΙ: Αναφορά Κεφαλίδου για ένταξη μαθητών στο ποσοστό 5%
Υπόθεση Μπεκατώρου-ΠΚΣ: Η ΔΑΠ Πολυτεχνείου Κρήτης καταψήφισε ψήφισμα
Υπόθεση Μπεκατώρου-ΠΚΣ: Η ΔΑΠ Πολυτεχνείου Κρήτης καταψήφισε ψήφισμα
Όπως τονίζουν οι εκπρόσωποι της ΠΚΣ, η ΔΑΠ Πολυτεχνείου Κρήτης καταψήφισε ψήφισμα στήριξης στην ολυμπιονίκη Σοφία Μπεκατώρου - Καταγγελία και για...
Υπόθεση Μπεκατώρου-ΠΚΣ: Η ΔΑΠ Πολυτεχνείου Κρήτης καταψήφισε ψήφισμα
ΑΕΙ: Συνάντηση συλλόγων ΔΕΠ ενάντια στο νέο νομοσχέδιο
ΑΕΙ: Συνάντηση συλλόγων ΔΕΠ ενάντια στο νέο νομοσχέδιο
«Οι Σύλλογοι Μελών ΔΕΠ θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για την υπεράσπιση του Δημόσιου, Δωρεάν και Δημοκρατικού Πανεπιστημίου και για αυτό το σκοπό θα...
ΑΕΙ: Συνάντηση συλλόγων ΔΕΠ ενάντια στο νέο νομοσχέδιο