Υποψήφια 3ου επιστημονικού πεδίου (παλαιό σύστημα): «Κυρία υπουργέ, σας γράφω για τις θέσεις που μας αναλογούν και εσείς μας κλέψατε»
Ακόμα μια επιστολή υποψήφιας του 3ου επιστημονικού πεδίου με την οποία διαμαρτύρεται για την κατανομή των θέσεων

Αξιότιμη κα Υπουργέ,

Είμαι υποψήφια του 3ου πεδίου παλαιού συστήματος και αποφάσισα να σας γράψω για τις θέσεις που, ενώ μας αναλογούν, ουσιαστικά  μας τις έχετε ‘’κλέψει’’. Μετά λύπης μου παρακολουθώ ότι το υπουργείο εμμένει σε μία απόφαση ΑΔΙΚΗ. Μία απόφαση που κατακερματίζει τις ελπίδες και τα όνειρά μας. Όνειρα για το μέλλον μας. Όνειρα για την ζωή μας. Όνειρα για την επαγγελματική μας πορεία.

Δεν θα αναφερθώ σε μαθηματικούς τύπους για το εσφαλμένο ποσοστό που δόθηκε στους μαθητές του 3ου  πεδίου δίνοντας με το παλαιό σύστημα. Είναι πλέον γνωστό σε όλους.

Θα αναφερθώ όμως στην αδικία που υπήρξε απέναντί μας. Αρχικά, τα θέματα ήταν, σύμφωνα πάντα με τις απόψεις των καθηγητών, δυσκολότερα από του νέου συστήματος. Θα πείτε ότι είχαμε μία ακόμα χρονιά για να κάνουμε επαναλήψεις. Αυτό όμως δεν συνέβαινε και τις προηγούμενες χρονιές που οι απόφοιτοι εξετάζονταν στα ίδια θέματα με τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου;  Άρα τα όποια «πλεονεκτήματα» που πιθανώς θα είχαμε, τα χάσαμε.

Επίσης διέκρινα έναν εμπαιγμό και μία σαρκαστική διάθεση στα λόγια του Υπουργείου ότι μπορούσαμε να επιλέξουμε με ποιο σύστημα θα εξεταστούμε. Να επιλέξω δηλαδή να εξεταστώ σε κάτι που δεν μου έχει διδαχθεί στο σχολείο; Με την ίδια λογική γιατί αφαιρέσατε τόσο μεγάλο μέρος της ύλης από τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου με αιτιολογία ότι δεν είχε διδαχθεί στο σχολείο; Όταν μάλιστα (είναι κοινό μυστικό) η ύλη τελειώνει στα φροντιστήρια τον Μάρτιο.

Για ποια δικαιοσύνη λοιπόν μιλάμε; Παρακολουθώ το τελευταίο διάστημα εκτιμήσεις για τις πτώσεις των βάσεων στις Ιατρικές σχολές. Τρελαίνομαι, κλαίω, θυμώνω…                    Πόσο δίκαιο είναι να περάσουν μαθητές με χαμηλότερους βαθμούς και λιγότερα μόρια και να μείνουν εκτός παιδιά με πολύ περισσότερα μόρια;

 «Η ζωή είναι άδικη» μου λένε. Δυστυχώς τα βιώνω σε μικρή ηλικία.

Δώστε πίσω τα όνειρά μας! Υπάρχει χρόνος! Μη μείνετε στην ιστορία ως η κυβέρνηση με τα μεγαλύτερα λάθη απέναντι στους νέους.

Με εκτίμηση

Σ.Κ.

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλήνιες 2025: Εδώ θα δείτε τα αποτελέσματα σας - Άνοιξε η πλατφόρμα SMS

Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ

Πανελλαδικές 2025: Τι φανερώνουν οι πρώτες ενδείξεις για την πορεία των βάσεων

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eforia
Αδιέξοδο για 400.000 πτυχιούχους ΤΕΙ: Το νομικό κενό που τους κρατά εκτός Δημοσίου και επαγγελμάτων
Ένα χρόνιο θεσμικό πρόβλημα υπονομεύει τα επαγγελματικά δικαιώματα χιλιάδων αποφοίτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης
Αδιέξοδο για 400.000 πτυχιούχους ΤΕΙ: Το νομικό κενό που τους κρατά εκτός Δημοσίου και επαγγελμάτων
lekseis
Λέξεις που λέμε σωστά, αλλά γράφουμε συχνά λάθος – Δείτε τα πιο συνηθισμένα ορθογραφικά λάθη
Tα ορθογραφικά λάθη δεν αποτελούν ένδειξη έλλειψης παιδείας, αλλά δείχνουν την πολυπλοκότητα της ελληνικής γλώσσας.
Λέξεις που λέμε σωστά, αλλά γράφουμε συχνά λάθος – Δείτε τα πιο συνηθισμένα ορθογραφικά λάθη
καπακια
Το καπάκι που «εκτοξεύεται» — Τι συμβαίνει όταν ανοίγεις ένα ανθρακούχο μπουκάλι;
Ανοίγεις ένα παγωμένο ανθρακούχο ποτό. Αν έχεις κουνήσει το μπουκάλι, το καπάκι εκτοξεύεται! Τι μηχανισμός το προκαλεί;
Το καπάκι που «εκτοξεύεται» — Τι συμβαίνει όταν ανοίγεις ένα ανθρακούχο μπουκάλι;
athitismos-treximo.jpg
Ιαπωνικό Περπάτημα: Η απλή άσκηση που βελτιώνει την υγεία με 30 λεπτά την ημέρα
Το ιαπωνικό περπάτημα είναι η νέα παγκόσμια τάση γυμναστικής που ενισχύει την υγεία και τη φυσική κατάσταση με μόλις 30 λεπτά άσκησης, χωρίς εξοπλισμό
Ιαπωνικό Περπάτημα: Η απλή άσκηση που βελτιώνει την υγεία με 30 λεπτά την ημέρα