πανελλαδικές εξετάσεις, πανελλήνιες
Ενα -ακόμα- γράμμα αγανακτισμένης υποψήφιας με το παλαιό σύστημα για το ζήτημα των ποσοστών

Μας υποσχεθήκατε γνήσια δημοκρατία. Μας υποσχεθήκατε εκσυγχρονισμένη εκπαίδευση και ισότητα ευκαιριών. Τι απέγιναν αυτές οι υποσχέσεις; Μας δώσατε το δικαίωμα να ψηφίζουμε από τα 17 για να είστε κοντά στην νεολαία και να ακούτε την φωνή μας. Την ίδια φωνή που τώρα προσπαθείτε να φιμώσετε γιατί με τόλμη αναδεικνύει μια κατάφωρη αδικία εις βάρος της! Πραγματικά με κάνετε να ντρέπομαι για την χώρα μου...

Αναφέρομαι, όπως πολλοί συνυποψήφιοι μου αλλά και γονείς τις τελευταίες μέρες, στο λανθασμένο ποσοστό θέσεων που έχει δοθεί στο παλαιό σύστημα, αδικώντας τους υποψηφίους του 3ου πεδίου του παλαιού συστήματος και όχι μόνο... Έπειτα από την έντονη διαμαρτυρία και την έκκληση στην Υπουργό Παιδείας και τον Πρωθυπουργό να διορθώσουν το πρόβλημα, αναμέναμε απαντήσεις και αντ' αυτού αντιμετωπιστήκαμε ως μέλη της αντιπολίτευσης, των οποίων τα επιχειρήματα προσπαθούν να “αντικρούσουν” παραπλανώντας τους με ρητορεία, και όχι ως 19χρονους πολίτες που γνωρίζουν τα δικαιώματα τους και τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος. Μήπως προσπαθείτε να μας “ρίξετε στάχτη στα μάτια”; Πραγματικά με κάνετε να ντρέπομαι για την χώρα μου...

Με απέραντη θλίψη παρακολουθώ την συνέχεια σε αυτό που το Υπουργείο “Παιδείας” με αποκλειστική του ευθύνη πράττει εις βάρος χιλιάδων νέων ανθρώπων σε μια περίοδο που στην χώρα βιώνουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις. Παρουσιάζετε ως κύρια θέση την πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης (σχετικά με τις Πανελλαδικές του 2016 όπου είχε δοθεί αντίστοιχα κοινό ποσοστό 4%), πολιτική την οποία εσείς οι ίδιοι κατακρίνατε και υποσχεθήκατε να αλλάξετε...ΨΕΜΑ! Το να γίνεται ένα λάθος δεν είναι πρόβλημα αρκεί να υπάρχει η πρόθεση να διορθωθεί!

Στις “διευκρινίσεις” που δημοσιεύτηκαν αναφέρεται ότι: Σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 1 του αρ. 166 του Ν. 4635/2019 (ΦΕΚ 167 Α’), σαφώς ορίζεται ότι το αποδιδόμενο ποσοστό παλαιού συστήματος προκύπτει από την αριθμητική σύγκριση των δύο κατηγοριών υποψηφίων, παλαιού και νέου συστήματος. Η σύγκριση γίνεται μεταξύ του συνόλου των υποψηφίων των δύο διαφορετικών συστημάτων, παλαιού και νέου, και όχι ομάδων προσανατολισμού”, ενώ στις επιστολές διαμαρτυρίας ακριβώς αυτό τονίζουμε ότι είναι η αρχή του προβλήματος και της αδικίας...έλλειψη επιχειρημάτων;(!)

Επιπλέον, διατυπώθηκε ότι το Επιστημονικό Πεδίο «Επιστήμες Υγείας και Ζωής» μπορεί να προσεγγιστεί και από τις τρεις (3) ομάδες προσανατολισμού του παλαιού συστήματος, ανάλογα με την επιλογή 4ου ή 5ου μαθήματος, ενώ στο νέο σύστημα το Επιστημονικό Πεδίο «Επιστήμες Υγείας και Ζωής» προσεγγίζεται μόνο από την ομάδα προσανατολισμού «Σπουδών Υγείας»”. ΠΑΛΙ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ! Ακόμη κι αν γίνουν οι αναγωγές το ποσοστό για το 3ο πεδίου του παλαιού συστήματος δεν είναι λιγότερο από 15,5%. Και μάλλον οι ειδικοί στο Υπουργείο αγνοείτε κάτι πολύ σημαντικό: στο 3ο επιστημονικό πεδίο οι πιο υψηλόβαθμες και περιζήτητες σχολές, όπως οι Ιατρικές, έχουν πρόσβαση με έναν και μοναδικό τρόπο, την Βιολογία Κατεύθυνσης. Είναι πολύ θλιβερό να λέτε ότι μπορεί κανείς να μπει Ιατρική με 3 διαφορετικούς τρόπους. Λυπάμαι αλλά μας κλέβετε το μέλλον μας, κλέβετε το 77,7% των θέσεων που δικαιούμαστε και αρνείστε κατηγορηματικά να το δείτε και να μας δώσετε μια ξεκάθαρη απάντηση. Πραγματικά με κάνετε να ντρέπομαι για την χώρα μου...

Ακόμη, έχετε το θράσος να λέτε ότι γνωρίζαμε το ποσοστό πριν δώσουμε Πανελλήνιες. Ένα ποσοστό το οποίο διαμορφώθηκε ύστερα από την οριστική υποβολή δήλωσης συμμετοχής στις εξετάσεις και άρα επιλογή συστήματος, ένα ποσοστό δηλαδή το οποίο δεν θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων. Άλλωστε, είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι το Υπουργείο δημοσίευσε τον αριθμό υποψηφίων ανά πεδίο μαζί με τις βαθμολογίες και άρα η συνειδητοποίηση της αδικίας και οι διαμαρτυρίες που την ακολουθούν δεν μπορούσαν να γίνουν νωρίτερα. Μας κοροϊδεύετε; Μήπως υποτιμάτε την νοημοσύνη μας; Επίσης, τονίζεται στις διευκρινίσεις πως “οι υποψήφιοι παλαιοτέρων ετών είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν με ποιο σύστημα εισαγωγής θα διαγωνισθούν”. Υπενθυμίζουμε ότι στο νέο σύστημα έχουν προστεθεί καινούρια κομμάτια ύλης, άγνωστα σε μας, ενώ έχει αλλάξει σημαντικά ο τρόπος εξέτασης της Νεοελληνικής Γλώσσας. Με λίγα λόγια, κυρία Υπουργέ, μας στρέφετε στα φροντιστήρια και την ιδιωτική εκπαίδευση, υπονομεύοντας η ίδια τον θεσμό της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Πραγματικά με κάνετε να ντρέπομαι για την χώρα μου...

Στις σχολές αποκλειστικής πρόσβασης με Βιολογία, όπως οι Ιατρικές, υπάρχει ξεκάθαρη αλλοίωση αποτελέσματος της τάξεως του 77,7% και για αυτό είστε υπόλογοι εσείς και η κυβέρνησή σας! Τι περιμένετε για να μας αποδώσετε το διορθωμένο 16,9% των θέσεων που μας αναλογεί; Με αυτό το αίτημα επιχειρούμε να προστατεύσουμε και τους υποψηφίους του 2ου και του 4ου πεδίου με το νέο σύστημα, οι οποίοι στερούνται επίσης αδίκως θέσεις από τους αντίστοιχους υποψηφίους του παλαιού συστήματος. Διορθώστε την ΑΔΙΚΙΑ! Δεν ζητάμε κάτι παράλογο αλλά το αυτονόητο. Λυπάμαι που το λέω αλλά στα 19 μου... Πραγματικά με κάνετε να ντρέπομαι για την χώρα μου...

...Για τον τρόπο που μας συμπεριφέρεστε.. Για τα 18.800 μόρια που κόπιασα να βγάλω... Για όλα αυτά που στερήθηκαν οι δικοί μου μέσα σε αυτή την χρονιά...Για τα όνειρα πολλών νέων που τώρα εσείς γκρεμίζετε... ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ! ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! ...Κρίμα για τα λόγια του πρωθυπουργού όσον αφορά την προστασία της αριστείας, κρίμα κΠρωθυπουργέ. Μας στρέφεται όλους εναντίον σας, γιατί αποδεικνύετε και στους νεότερους μαθητές ότι δεν σας ενδιαφέρει να διορθώνετε τα προηγούμενα λάθη και να εξελίσσεται η κοινωνία, αλλά πορεύεστε με αυτά και τα διαιωνίζετε... είναι πολύ λυπηρό. Λέτε ότι θέλετε να κρατήσετε τους νέους επιστήμονες στην Ελλάδα, όμως με τις πράξεις σας επιτυγχάνετε το αντίθετο! Ήδη πριν την εισαγωγή μου στο πανεπιστήμιο με ωθείτε να “φλερτάρω” με την προοπτική της αποδημίας μετά το ολοκλήρωση των εγχώριων σπουδών μου. Πραγματικά με κάνετε να ντρέπομαι για την χώρα μου...

Επαναλαμβάνω, το 77,7 % είναι ξεκάθαρη αλλοίωση αποτελέσματος αλλά προλαβαίνετε να το διορθώσετε. Ή μήπως προτιμάτε να μην έρθετε σε αντιπαράθεση με το 90% των παιδιών του νέου συστήματος εις βάρος του 10% των παιδιών που δώσαμε με το παλιό; Aλήθεια γιατί; Σε αυτόν τον τομέα έχετε μάλλον πολύ καλή επίγνωση του τι σημαίνει ποσοστό. Πραγματικά με κάνετε να ντρέπομαι για την χώρα μου...

Μια αγανακτισμένη υποψήφια του παλαιού συστήματος

(3ο πεδίο)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitropolitiko_kollegio
Άδικη απόλυση λόγω διεκδίκησης δικαιωμάτων: Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο τιμωρεί τον Παναγιώτη Κολέλη
Ο Παναγιώτης Κολέλης στο στόχαστρο της εργοδοσίας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου
Άδικη απόλυση λόγω διεκδίκησης δικαιωμάτων: Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο τιμωρεί τον Παναγιώτη Κολέλη
Mitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Μπορούμε να προχωρήσουμε σε μειώσεις φόρων, αυξήσεις αποδοχών και αυξήσεις δαπανών σε κρίσιμες εθνικές και κοινωνικές προτεραιότητες
Παρεμβάσεις για τις προμήθειες των τραπεζών στους λογαριασμούς ΔΕΚΟ, τις διατραπεζικές πληρωμές και την αξιοποίηση των ακινήτων που κατέχουν τα...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Μπορούμε να προχωρήσουμε σε μειώσεις φόρων, αυξήσεις αποδοχών και αυξήσεις δαπανών σε κρίσιμες εθνικές και κοινωνικές προτεραιότητες