πανελλαδικές εξετάσεις
«Να αποδοθεί έστω και καθυστερημένα δικαιοσύνη!»

Τον τελευταίο καιρό , πλείστα δημοσιεύματα πραγματεύονται την μεγάλη αδικία που υφίστανται οι μαθητές του 3ου επιστημονικού πεδίου που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις. Η αδικία αυτή έχει δημιουργηθεί από το λανθασμένο ποσοστό ( 9.51%)  που έχει δοθεί από το υπουργείο παιδείας για την εισαγωγή των υποψηφίων με το παλαιό σύστημα στις σχολές της αρεσκείας τους. 

Ωστόσο, το ποσοστό αυτό (9.51%) , αφορά και τα 4 επιστημονικά πεδία με αποτέλεσμα να προκαλούνται αδικίες τόσο για τους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ όσο και για τους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΝΈΟ σύστημα.

Αυτό συμβαίνει ,καθώς, ανά επιστημονικό πεδίο δεν  αλλάζει μόνο ο αριθμός των υποψηφίων που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα αλλά και ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων (ΠΑΛΑΙΌ ΚΑΙ ΝΈΟ ), με αποτέλεσμα να προκύπτει διαφορετικό ποσοστό ανά επιστημονικό πεδίο.Έτσι, είναι λογικό να πραγματοποιείται λανθασμένος διαχωρισμός  των θέσεων ,καθώς σε ορισμένα πεδία προσφέρονται στους υποψηφίους με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα λιγότερες θέσεις από ότι τους αναλογούν και ως εκ τούτου ευνοούνται οι μαθητές του ΝΈΟΥ συστήματος ,ενώ σε άλλα πεδία προσφέρονται στους υποψηφίους με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα περισσότερες θέσεις από ότι τους αναλογούν με αποτέλεσμα να αδικούνται οι μαθητές του ΝΈΟΥ συστήματος.Για παράδειγμα,στο 3ο επιστημονικό πεδίο ,στους υποψηφίους που διαγωνίζονται με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα προσφέρονται λιγότερες θέσεις από ότι θα τους αναλογούσαν, ενώ σε αυτούς με το ΝΈΟ σύστημα περισσότερες θέσεις.

Όσον αφορά το 1ο και το 2ο επιστημονικό πεδίο,ενδεχομένως, ο λανθασμένος διαχωρισμός των θέσεων να μην επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό τόσο τους υποψηφίους του ΠΑΛΑΙΟΎ όσο και αυτούς του ΝΈΟΥ συστήματος.Ωστόσο,δεν είναι σημαντικό στα υψηλόβαθμα τμήματα των αντίστοιχων πεδίων να εισαχθούν δίκαια  οι μαθητές με τις υψηλότερες επιδόσεις και όχι αυτοί που προκύπτουν από τις λανθασμένες ποσοστώσεις ; Τέλος,όσον αφορά το 4ο επιστημονικό πεδίο,στους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα προσφέρονται  πολύ περισσότερες θέσεις από ότι θα τους αναλογούσαν και ως εκ τούτου οι μαθητές του ΝΈΟΥ συστήματος υφίστανται μεγάλη αδικία.

Επομένως, η λανθασμένη ποσόστωση των υποψηφίων που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα αποτελεί πρόβλημα όλων των μαθητών, καθώς από αυτή εξαρτάται άμεσα ο αριθμός των θέσεων που θα προσφερθούν  σε όλους. Γι' αυτό , απαιτείται η άμεση κινητοποίηση όλων μας ,ώστε να επανεξεταστεί το μείζον αυτό ζήτημα από τους ιθύνοντες και να αποδοθεί έστω και καθυστερημένα δικαιοσύνη !

Γ.Τ

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nosokomeia_xeirourgeia
Συγκίνηση στο Τορίνο: Ο 15χρονος Δημήτρης ξύπνησε μετά τη μεταμόσχευση ήπατος
Θαύμα στο Τορίνο: Ο 15χρονος Δημήτρης από τα Φάρσαλα άνοιξε τα μάτια του μετά τη μεταμόσχευση ήπατος – Διαρκώς στο πλευρό του οι γονείς του
Συγκίνηση στο Τορίνο: Ο 15χρονος Δημήτρης ξύπνησε μετά τη μεταμόσχευση ήπατος
Τροχαίο στη Βόνιτσα
Τραγωδία στη Βόνιτσα: Σκοτώθηκε ο γιος πασίγνωστου Ελληνοαμερικανού καθηγητή του ΜΙΤ
Τραγωδία στη Βόνιτσα: Ο γιος του διακεκριμένου καθηγητή του MIT σκοτώθηκε σε σοβαρό τροχαίο ενώ βρισκόταν στην Ελλάδα για διακοπές
Τραγωδία στη Βόνιτσα: Σκοτώθηκε ο γιος πασίγνωστου Ελληνοαμερικανού καθηγητή του ΜΙΤ
Σοφία Ζαχαράκη στον Έβρο
Στον Έβρο η Σοφία Ζαχαράκη: «Μεγάλη μέρα για την Ελλάδα η αναγνώριση των Μπεκτασήδων Αλεβιτών Μουσουλμάνων της Θράκης»
Επίσκεψη της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, στο χωριό Ρούσσα του ‘Εβρου, μετά την αναγνώριση της κοινότητας των...
Στον Έβρο η Σοφία Ζαχαράκη: «Μεγάλη μέρα για την Ελλάδα η αναγνώριση των Μπεκτασήδων Αλεβιτών Μουσουλμάνων της Θράκης»