μηχανογραφικό πανελλαδικές 2020
    Τον τελευταίο καιρό , πλείστα δημοσιεύματα πραγματεύονται την μεγάλη αδικία που υφίστανται οι μαθητές του 3ου επιστημονικού πεδίου που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις.

Η αδικία αυτή έχει δημιουργηθεί από το λανθασμένο ποσοστό ( 9.51%)  που έχει δοθεί από το υπουργείο παιδείας για την εισαγωγή των υποψηφίων με το παλαιό σύστημα στις σχολές της αρεσκείας τους. 

      Ωστόσο, το ποσοστό αυτό (9.51%) , αφορά και τα 4 επιστημονικά πεδία με αποτέλεσμα να προκαλούνται αδικίες τόσο για τους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ όσο και για τους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΝΈΟ σύστημα . Αυτό συμβαίνει ,καθώς, ανά επιστημονικό πεδίο δεν  αλλάζει μόνο ο αριθμός των υποψηφίων που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα αλλά και ο συνολικός αριθμός των υποψηφίων (ΠΑΛΑΙΌ ΚΑΙ ΝΈΟ ), με αποτέλεσμα να προκύπτει διαφορετικό ποσοστό ανά επιστημονικό πεδίο.Έτσι, είναι λογικό να πραγματοποιείται λανθασμένος διαχωρισμός  των θέσεων ,καθώς σε ορισμένα πεδία προσφέρονται στους υποψηφίους με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα λιγότερες θέσεις από ότι τους αναλογούν και ως εκ τούτου ευνοούνται οι μαθητές του ΝΈΟΥ συστήματος ,ενώ σε άλλα πεδία προσφέρονται στους υποψηφίους με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα περισσότερες θέσεις από ότι τους αναλογούν με αποτέλεσμα να αδικούνται οι μαθητές του ΝΈΟΥ συστήματος.Για παράδειγμα,στο 3ο επιστημονικό πεδίο ,στους υποψηφίους που διαγωνίζονται με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα προσφέρονται λιγότερες θέσεις από ότι θα τους αναλογούσαν, ενώ σε αυτούς με το ΝΈΟ σύστημα περισσότερες θέσεις.Όσον αφορά το 1ο και το 2ο επιστημονικό πεδίο,ενδεχομένως, ο λανθασμένος διαχωρισμός των θέσεων να μην επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό τόσο τους υποψηφίους του ΠΑΛΑΙΟΎ όσο και αυτούς του ΝΈΟΥ συστήματος.Ωστόσο,δεν είναι σημαντικό στα υψηλόβαθμα τμήματα των αντίστοιχων πεδίων να εισαχθούν δίκαια  οι μαθητές με τις υψηλότερες επιδόσεις και όχι αυτοί που προκύπτουν από τις λανθασμένες ποσοστώσεις ; Τέλος,όσον αφορά το 4ο επιστημονικό πεδίο,στους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα προσφέρονται  πολύ περισσότερες θέσεις από ότι θα τους αναλογούσαν και ως εκ τούτου οι μαθητές του ΝΈΟΥ συστήματος υφίστανται μεγάλη αδικία.

      Επομένως, η λανθασμένη ποσόστωση των υποψηφίων που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΌ σύστημα αποτελεί πρόβλημα όλων των μαθητών ,καθώς από αυτή εξαρτάται άμεσα ο αριθμός των θέσεων που θα προσφερθούν  σε όλους . Γι' αυτό , απαιτείται η άμεση κινητοποίηση όλων μας ,ώστε να επανεξεταστεί το μείζον αυτό ζήτημα από τους ιθύνοντες  και να αποδοθεί έστω και καθυστερημένα δικαιοσύνη !

       Γ.Τ

 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

astinomia
Κρήτη Σύλληψη 53χρονου που ανέβαζε βίντεο και ζητούσε θανατική ποινή για εμπρηστές
Ρέθυμνο: Σύλληψη 53χρονου που ζητούσε την επαναφορά της θανατικής ποινής σε βίντεο για εμπρηστές. Είχε καλέσει πολίτες σε «περιπολίες» και προέτρεπε...
Κρήτη Σύλληψη 53χρονου που ανέβαζε βίντεο και ζητούσε θανατική ποινή για εμπρηστές
30_hronia_antitetradia_028_25.jpg
Ηράκλειο: 259 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Μεγάλος αριθμός προσλήψεων – από τους υψηλότερους των τελευταίων ετών – θα καλύψει τα οργανικά κενά στα σχολεία του Νομού από την πρώτη μέρα της νέας...
Ηράκλειο: 259 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Θάσος τουρίστας
Θάσος: Επεισόδιο με Ισραηλινό τουρίστα που επιτέθηκε σε αλληλέγγυους για την Παλαιστίνη
Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε καταγγελία και βίντεο που δείχνει Ισραηλινό να βρίζει και να χειρονομεί εναντίον πολιτών κατά τη διάρκεια παρέμβασης...
Θάσος: Επεισόδιο με Ισραηλινό τουρίστα που επιτέθηκε σε αλληλέγγυους για την Παλαιστίνη