Πανελλαδικές 2020: Οι υποψηφίοι του 3ου επιστημονικού πεδίου αδικούνται
Ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας υποψήφιας για το ποσοστό των υποψηφίων του 3ου πεδίου του παλαιού συστήματος
Αποφασίζοντας να συμμετάσχω για δεύτερη φορά στις πανελλήνιες εξετάσεις,επέλεξα να εξεταστώ με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα και η συγκεκριμένη απόφαση πάρθηκε έπειτα από πολύ σκέψη , γνωρίζοντας τις τυχόν ευκολίες ή δυσκολίες του κάθε συστήματος.
 
Παρ΄όλα αυτά, ανεξαρτήτως το σύστημα επιλογής ,για ένα πράγμα ημουν σίγουρος: πως η πιθανότητα να περάσω στην επιθυμητή σχολή είναι ίδια με όποιο σύστημα και εάν διαγωνιζόμουν.Το μόνο που διέφερε ήταν κάποιες συνθήκες( μαθήματα,ύλη,αριθμός υποψηφίων κ.α)
 
Με τα στατιστικά που δημοσιεύτηκαν από το υπουργείο μου γεννήθηκε ο εξής προβληματισμός:

Οι θέσεις που θα δοθούν σε κάθε σχολή θα είναι με βάση τον αριθμό των υποψηφίων του κάθε επιστημονικού πεδίου ξεχωριστά ή του συνολικού αριθμού των υποψηφίων με το παλαιό σύστημα (δηλαδή το 9,51% που έχει ήδη ανακοινωθεί);

Στην περίπτωση που δοθεί το 9.51% είναι προφανές ότι οι υποψηφίοι του 3ου επιστημονικού πεδίου αδικούνται.

Και τούτο γιατί, σύμφωνα με στατιστικά του υπουργείου, οι απόφοιτοι του 3ου επιστημονικού πεδίου που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα είναι 2.296 έναντι των μαθητών που διαγωνίστηκαν με το ΝΕΟ σύστημα που είναι 10.989.

Ωστόσο, οι συνολικοί υποψήφιοι του 3ου επιστημονικού πεδίου και από τα δύο συστήματα (παλαιό και νέο) είναι 13.285 εκ των οποίων οι 2.296 διαγωνίζονται με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα.

Επομένως, η ποσόστωση των συγκεκριμένων αποφοίτων θα πρέπει να ανέρχεται περίπου στο 17,3 % και όχι στο 9.51% για το συγκεκριμένο πεδίο.

Το ποσοστό αυτό, 9.51 % , προέκυψε από το συνολικό άθροισμα των μαθητών που εξετάζονται με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα και απο τα 4 επιστημονικά πεδία ως προς το συνολικό άθροισμα των υποψηφίων και από τα 4 επιστημονικά πεδία.
 
Επομένως, ο αριθμός των θέσεων που προσφέρονται στους μαθητές που διαγωνίστηκαν με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα είναι άδικος και λανθασμένος,γιατί σε ορισμένους μαθητές (πχ 3ου επιστημονικού πεδίου ) προσφέρεται αρκετά μικρότερος αριθμός θέσεων απ'ότι τους αναλογούν,ενώ στους μαθητές του 4ου επιστημονικού πεδίου περισσότερες. Μ'αυτό τον τρόπο, αδικούνται και οι μαθητές του ΠΑΛΑΙΟΥ συστήματος αλλά και αυτοί του ΝΕΟΥ ,καθώς δε γίνεται δίκαιος διαχωρισμός των θέσεων .
 
Γι’ αυτό αποτελεί επιτακτική ανάγκη ο καθορισμός ενός συγκεκριμένου - δικαίου ποσοστού εισαγωγής των αποφοίτων με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα ώστε οι πανελλήνιες να παραμεινουν ενας δίκαιος και αξιοκρατικός θεσμός!

Ας υπάρξει έστω και τελευταία στιγμή δικαιοσύνη !
 
Μαθητής, 
 
Ι. Τ.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

symboylio-epikrateiaς
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
Σε κάθε περίπτωση, θεμελιώνεται το δικαίωμα πρόσβασης του διοικουμένου σε διοικητικά έγγραφα, η γνώση του περιεχομένου των οποίων συνδέεται με τη...
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
amfitheatro-aei-foitites1
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025 και έναρξη υποβολής ενστάσεων
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
Ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι δεν πρόκειται για πραγματικά ειδικό σχολείο αλλά για «κατ’ επίφαση», αφού η υποστελέχωσή του σε ειδικό...
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
taxi
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς
Για να ανατεθούν οι όποιες υπερωρίες, πρέπει να υπάρχει έγγραφη βεβαίωση από τη διοίκηση αφενός ότι δεν υπάρχουν πλεονάσματα ωρών της ίδιας...
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς