Το διαβλητό σύστημα των Πανελλαδικών
"...με τα διάφορα λοιπόν πειθαρχικά-πειθαναγκαστικά εργαλεία που διαθέτει το κράτος διαφυλάσσει στο ακέραιο την μυστικότητα της διαβλητότητας των εξετάσεων στα υψηλά αυτά επίπεδα"

Το πρώτο επίπεδο της διαβλητότητας των Πανελλαδικών είναι αυτό της λειτουργίας των Βαθμολογικών Κέντρων και της γενικότερης διαχείρισης των χιλιάδων γραπτών που φτάνουν σε αυτά .... γόνεις, μαθητές  και δάσκαλοι πρέπει να γνωρίζουμε τι γίνεται εκεί που κρίνεται η τύχη των επίσημων γραπτών των Πανελλαδικων τόσων χιλιάδων μαθητών ..καταρχήν δεν υπάρχει πρότυπο με βάσει το οποίο πρέπει να βαθμολογουν οι βαθμολογητές... κι ο βαθμός αυθαιρεσίας μεγάλος .. μια μικρή  παράλειψη είαναι δυνατόν  κάποιος «μάγκας» «δύσκολος» καθηγητής να την αξιολογεί σαν να πρόκειται για ένα ολόκληρο χαμένο υπόθεμα ...υπάρχει βεβαια πειραματική αξιολόγηση .....κι ό,τι κατάλαβε κατάλαβε ο κάθε βαθμολογητής φασόν!!!!

...η όλη διαδικασία συμπυκνώνεται στην πειραματική καθ υπόδειξιν και στο ποδάρι βαθμολόγηση δύο -τριών γραπτών με την οποία καλούνται γενικώς κι αορίστως να συμμορφωθούν οι αξιολογητές χωρίς να υπάρχει πιστοποίηση ότι όντως είναι ικανοί για τέτοια συμμόρφωση ...

.... καμμιά εκπαίδευση κανένα  ειδικό προσόν δεν θεωρεί το υπουργείο ότι πρέπει να έχει ο βαθμολογητής ..η βαθμολόγηση επαφίεται στην αυθαίρετη κρίση κάθε καθηγητή.. μόνο προαπαιτούμενο είναι να έχει διδάξει για ένα τουλάχιστον έτος το μάθημα...λες και το να διδάσκεις το μάθημα αποδεικνύει ότι εισαι καλος σε αυτο που διδάσκεις ή ότι ξέρεις να αξιολογείς γραπτά…

...ΑΡΑ Η ΙΔΙΑ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΤΕΩΡΗ ΑΣΥΔΩΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ( αυξάνοντας το κόστος της φασόν εργασίας ) ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΔΗΘΕΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ...

....πληρωμή ανά γραπτό 2 ευρώ ,,,μέγιστο πλήθος γραπτών που επιτρέπεται να διορθώσει εν υπηρεσία ένας βαθμολογητής 300 γραπτά ...μέσος όρος γραπτός που διορθώνονται τα 50 ... το γεγονός ότι μια διαδικασία όπως η βαθμολόγηση κρίσιμων γραπτών εισαγωγής στη Τριτοβάθμια, αφήνεται εντελώς στην κρίση του κάθε προσκεκλημένου καθηγητή που δουλεύει με το κομμάτι και δεν υπάρχει εκπαίδευση και προτυποποίηση της διαδικασίας, αυτό ακριβώς το γεγονός αποδεικνύει πόσο διαβλητό είναι το Σύστημα των Εξετάσεων και τελικά πόσο λίγο σημασία έχει ο ακριβής βαθμός του γραπτού ……………………….

 

Το διαβλητό σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2

 ( πολλαπλές και δαιδαλώδεις οι παρανομίες στα βαθμολογικά  κέντρα )

 

Οι παρανομίες άρα τα σημεία διαβλητότητας σε επίπεδο βαθμολογικών κέντρων πολλἐς κι εξόφθαλμες για όσους είναι ευσυνείδητοι βαθμολογητές ...διακρίσεις των γραπτών ανά σχολείο, ελλειπής πειραματική βαθμολόγηση , χαωώεις καταστάσεις την ώρα της βαθμολόγησης, αίθουσες που μοιάζουν καφενεία, διακρίσεις των καλογραμμένων από τα κακογραμμένα γραπτά, χύμα βαθμολογησεις των κακογραμμένων γραπτών με το «μάτι», ανοίγματα των ταινιών που αποκαλύπτουν σχολείο και όνομα μαθητή, συνεννοήσεις με  τη γραμματεία του β.κ  για να καλυφθούν οι διαφορές βαθμολογίας και να ταιριάξουν με το βαθμό τρίτου αναβαθμολογητή ""φιλοδωρητή"" βαθμών “μιλημένου”, συνεχείς επεμβάσεις-εντολές από την ΚΕΕ στους Προέδρους των Βαθμολογικών Κέντρων και στους αναβαθμολογητές που είναι μέλη της γραμματείας του  β.κ ειδικά εκείνων στους οποίους καταφθάνουν γραπτά από ιδιωτικά σχολεία ...

…αλλά και επιλογή μιλημένων στελεχών των βαθμολογικών κέντρων που πάνε τα γραπτά των ιδιωτικών σχολείων ...οι καταγγελίες που γίνονται είναι ελάχιστες κι ασήμαντες μπροστά στο μέγεθος των παρανομιών και των γεγονότων διαβλητότητας κι αυτές βέβαια που γίνονται θάβονται στην κυριολεξία ...

...ουδέποτε εκδικάζονται οι υποθέσεις τους ...οι βαθμολογητές οι ευσυνείδητοι που αντιλαμβάνονται σημεία διαφθοράς του συστηματος είναι πολυ διστάκτικοι στο να προχωρήσουν σε καταγγελιες καθως υπαρχει παντα ο φοβος να βρεθουν σε δυσμένια και από μηνυτές να κατηγορηθουν αυτοί οι ίδιοι για δικές τους παρανομίες και να βρεθούν υπόλογοι σε πειθαρχικό συμβούλιο ...το παράδειγμα με τις 2 βαθμολογήτριες που έκαναν καταγγελία για παρανομία και βρέθηκαν στο τέλος κατηγορούμενες το 2007 είναι χαρακτηριστικό για το τι ακριβώς κινδυνεύουν να πάθουν οι ευσυνείδητοι βαθμολογητές αν λειτουργήσουν δια της νομικής οδού και εκθέσουν το Σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων δημοσίως .......................

 

Το διαβλητό σύστημα των Πανελλαδικών 3

( η μυστική σύσταση της “μιλημένης” Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων )

Στα ανώτερα επίπεδα οργάνωσης των Πανελλαδικών η διαβλητότητα πλέον αποκτά άλλες διαστάσεις δυσθεώρητες και δυσεξιχνίαστες,, συνδέεται δηλαδή αυτό που λέμε υψηλού επιπέδου διαφθορά, η οποία γίνεται πολύ περισσότερο ανεχτή εξαιτίας των υψηλών θέσεων που απολαμβάνουν οι εμπλεκόμενοι και του κύρους που αποκτούν μέσα απο την συμμετοχή τους σε κεντρικά όργανα,,, η γενική λοιπόν τάση είναι η αποσιώπηση της και η συνενοχή κι επομένως τα συμβάντα της διαβλητότητας είναι πολύ δύσκολο να επημανθούν και πόσο μάλλον να καταγγελθούν...

…πρωταρχικά σε αυτά τα ανώτερα επίπεδα έχουμε μια υψηλή διαβλητότητα εξαιτίας του τρόπου που επιλέγονται τα στελέχη του Οργανισμού Εξετάσεων, αλλά κυρίως τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής των Εξετάσεων …δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ουδέποτε ως τώρα δόθηκαν στην δημοσιότητα έστω και εκ των υστέρων τα ονόματα των μελών της ΚΕΕ …

..αυτή η τακτική μυστικότητας όχι μόνο δεν εξασφαλίζει το αδιάβλητο αλλά απεναντίας δημιουργεί ισχυρότατες υποψίες για αυτό, συγκαλύπτοντας το γεγονός της άμεσης ή έμμεσης σχέσης που έχουν τα περισσότερα επιλεγμένα μέλη με τα μεγάλα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια και φροντιστήρια και αρα αποκρύπτοντας τι λογής είναι το όλο σύστημα των εξετάσεων και γενικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα…..η αποκάλυψη των σχέσεων με τον ιδιωτικό τομέα των ανθρώπων που επιλέγονται για να βάλουν τα θέματα, θα μας οδηγούσε στην βάσιμη υποψία ότι τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια και φροντιστήρια αποτελούν φορείς ρυθμιστές του όλου συστήματος που καθορίζουν εκ των προτέρων την ύλη που θα τεθεί σε κάθε ετήσιο πανελλαδικό διαγωνισμό και φροντίζουν να εκπαιδεύσουν καλά τους μαθητές - πελάτες τους εστιάζοντας διδακτικά σε αυτή, γεγόνος από θέση προνομιακό που τους εξασφαλίζει πρωτιές και υψηλές επιδόσεις …

…..κατά τα άλλα επισήμως και τυπικώς το Υπουργείο ακολουθεί υποτίθεται τις νόμιμες προβλεπόμενες διαδικασίες επιλογής των μελών της ΚΕΕ ανάμεσα σε υποψήφιους εκπαιδευτικούς, σχολικούς συμβούλους, πανεπιστημιακούς και στελέχη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που έχουν την «ικανότητα-καταξίωση» και την θέληση να συμμετέχουν …

…ωστόσο μέγιστη αποσιωπημένη αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα μέλη της Επιτροπής είναι «μιλημένα» ως προς την ύλη που θα τεθεί στην ερχόμενη εξεταστική … προεπιλεγμένα από την αρχή της χρονιάς από ειδική λίστα που διατηρεί απορρήτως <<ως κόρην οφθαλμού >> ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων …

…βέβαια η επιλογή κάποιων μελών για την στάχτη στα μάτια αμύητων στην όλη στημένη διεργασία επιλογής θεμάτων δημιουργεί πολλές φορές απρόβλεπτες καταστάσεις στην λειτουργία της ΚΕΕ κι αντιδράσεις από μέρους τους που οδηγουν συχνά σε παραίτηση τους από την Επιτροπή …το ότι κανεις από αυτούς σε προχωρά σε επώνυμες καταγγελίες είναι γιατι βρίσκονται σε μια κατάσταση ομηρίας ,καθώς δεν είναι εύκολο να έρθεις αντιμέτωπος με ένα ολόκληρο σύστημα πάνοπλο κι έτοιμο να σου ανταπωδοσει το χτύπημα και να σε διασύρει σε πειθαρχικά συμβούλια και δικαστήρια ακόμη,, κινδυνευοντας να υποστείς ακραίες μισθολογικές κυρώσεις, υποβιβασμούς ή ακόμη και να τεθείς σε διαθεσιμότητα …

...οι επιλεγμένοι εξάλλου αμύητοι στη διαβλητή λειτουργία της ΚΕΕ είναι με κάποιο τρόπο δεμένοι χειροπόδαρα και δεν θα διακινδύνευαν ποτέ να διαρρήξουν την υπαλληλική τους σχέση με το κράτος …

...με τα διάφορα λοιπόν πειθαρχικά-πειθαναγκαστικά εργαλεία που διαθέτει το κράτος διαφυλάσσει στο ακέραιο την μυστικότητα της διαβλητότητας των εξετάσεων στα υψηλά αυτά επίπεδα ……το κράτος επιτυχώς και στο διηνεκές της διενέργειας των Πανελλαδικών καταφέρνει να προβάλει προς τα έξω άσπιλη την εικόνα του διασφαλισμένου, σοβαρού και έγκυρου, αξιοκρατικού θεσμού εισαγωγής στα ανώτερα κι ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας …

…δεν πρέπει να ξεχνάμε το λογικό συνειρμό ότι « σε μια βαθιά ανισόρροπη κοινωνία με επισημασμένα τα φαινόμενα της διαφθοράς σε όλα τα επίπεδα, κάθε κοινωνικός υπόχωρος και κάθε επιμέρους κοινωνική δραστηριότητα, απλά ακολουθεί το γενικό πλαίσιο της ανισορροπίας και διαφθοράς …και τέτοιος κοινωνικός υπόχωρος είναι και το εκπαιδευτικό μας σύστημα ιδιαιτέρως όσον αφορά στην κρίσιμη καθοριστική διαδικασία εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».

 

Διονυσία Ποταμίτου, Φυσικός 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα