Η τάξη του 2002: Όταν το καλοκαίρι σκοτεινιάζει - Γράμμα μαθητή
Από την Άρτα με αγάπη: Μαθητής του ΓΕΛ Αρτας προσθέτει τη φωνή του στο διάλογο

Για τους περισσότερους μαθητές η Γ Λυκείου είναι μια χρονιά που διακατέχεται απο άγχος και πίεση λόγω των πανελλαδικών εξετάσεων. Όντας μαθητής της Γ Λυκείου νιώθω το χρέος να εκφραστώ όπως και άλλοι συμμαθητές μου για την κατάσταση που επικρατεί, η οποία είναι πρωτόγνωρη για όλους. 

Χωρίς να μακρυγορώ για τις αλλαγές του συστήματος, την αύξηση της ύλης, την προσθήκη του μαθήματος της λογοτεχνίας η οποία θα συνεξεταζεται με την έκθεση καθώς και την προσθήκη της κοινωνιολογίας αντί των λατινικών στην θεωρητική κατεύθυνση, θα αναφερθώ στο λόγο για τον οποίο γράφω που μέλει να στιγματίσει την γενιά του 2002, τις συνέπειες της έκτασης του κορωνοιού οι οποίες καταστούν αδύνατη την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων. 

Ας γυρίσουμε το χρόνο λιγο πίσω όμως...

Στις 27 Φεβρουαρίου 2020 το πρωτο κρουσμα της πανδημίας του κορωνοιού επιβεβαιώνεται στην Ελλάδα οπως ηταν αναμενόμενο. Λίγο καιρό μετά τα κρούσματα στην Ελλάδα αυξάνονται και η κυβέρνηση ορθώς αποφασίζει την αναστολή της λειτουργίας των σχολείων για 14 μέρες. Ο ζήλος παραμένει ίδιος και ο στόχος ακόμα υψηλός για όλους μας. Η κατάσταση αρχίζει να κορυφώνεται και η αναστολή των σχολείων παίρνει ακόμα μια παράταση. Προσωπικά αρχίζω να διακατέχομαι και παλι απο άγχος το οποίο είχε μειωθεί λόγω της καθημερινής ρουτίνας. Και κάπου εκεί αρχίζουν οι ανακοινώσεις περί αναβολής των πανελλαδικών και την μετακύλιση τους τον Σεπτέμβριο.

Όλα σκοτεινιάζουν. Τα όνειρα για ένα ξέγνιαστο καλοκαίρι με φίλους  γκρεμίζονται και μαζί τους και κάθε λόγος προσπάθειας για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.

Η υπουργός δεσμεύεται πως οι πανελλήνιες θα γίνουν Ιούνιο ή Ιούλιο και επέρχεται ανακούφιση οχι ομως για πολύ.

Τα ΜΜΕ μας βομβαρδίζουν συνεχώς με νέα για τον κορωνοιό και έχουμε όλοι συνειδητοποίησει πως η αναστολή λειτουργίας των σχολείων θα διαρκέσει για πολύ ακόμα. Η εξ αποστάσεως μάθηση σίγουρα είναι μια προσωρινή λύση αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει σε καμία περίπτωση το μάθημα της φυσικής τάξης.

Βρισκόμαστε 2 μήνες πριν τις εξετάσεις σε πλήρη άγνοια και απόγνωση καθώς δεν γνωρίζουμε ούτε την εξεταστέα ύλη η οποία αναμένεται να μειωθεί, χωρίς καμια ουσιαστική απόφαση, ούτε την οριστική ημερομηνία διεξαγωγής των πανελληνίων. 

Μέσα σε όλα αυτά που συμβαίνουν  δεν μπορώ να συνεχίσω να ακούω ασυναρτησίες τύπου "έχετε περισσότερο χρόνο για διάβασμα" καθώς όλοι μας έχουμε αποσυγκεντρωθεί με αυτο που συμβαίνει και καθίσταται αδύνατο να συνεχίσουμε με τον ίδιο κοπο τις προσπάθειες μας. Όπως επίσης δεν μπορώ να ακούω αυτους που μας λενε αχάριστους και εγωιστές που σκεφτόμαστε τις πανελλήνιες γιατί ξέρουμε καλύτερα απο άλλους τις συνέπειες που θα επέλθουν μετά το πέρας της πανδημίας στην οικονομία της χώρας και σε άλλους τομείς. 

Όλοι οι κόποι, τα κλάματα, τα νεύρα της καθημερινότητας, οι θυσίες που επωμιστήκαμε και οι χαμένες προπονήσεις για το άθλημα που αγαπάμε βρίσκονται εν αναμονή μίας απόφασης του υπουργείου Παιδείας για την διεξαγωγή των πανελληνίων εξετάσεων. Το μόνο που θέλουμε είναι τα στελέχη της κυβέρνησης του υπουργείου Παιδείας καθώς και το σύνολο των πολιτών της χώρας να αναλογιστούν όσα προανέφερα και να τοποθετήσουν τον εαυτό τους στη θέση μας και να πράξουν αναλόγως 

Σίγουρα δεν ήταν το καλύτερο κείμενο που έχει διαβάσει κανείς απο άποψη σύντακτικων και άλλων λαθων. Πολλοί θα με θεωρήσουν υπερβολικό και γραφικό για όσα ανέφερα. Αλλά εδώ δεν ειναι διαγωνισμός έκθεσης και καλώ όλους τους συμμαθητές μου να εκφράσουν ελευθερα τις απόψεις τους χωρις κανένα δισταγμό καθώς μόνο έτσι θα μπορέσουμε να επιβάλουμε την γνώμη μας και να απαιτήσουμε άμεσες λύσεις πάνω στο θέμα αυτό. 

Τέλος θα ήθελα να ευχηθώ απο μεριάς μου καλή δύναμη και κουράγιο σε όλους. Και όπως προείπε ένας συμμαθητής μου "ο μόνος βοηθός και συμπαραστάτης μας είναι τα όνειρα και το αλαζονικό μας πείσμα..."

 

Ένας μαθητής ΓΕΛ Άρτας 

 

Διαβάστε επίσης:

Το ξέσπασμα των 17χρονων: Δώστε μας ίντερνετ και αποφασίστε επιτέλους για την ύλη

Πόσο ακόμη βάρος να επωμιστεί η γενιά του 2002; επιστολή μαθήτριας της Γ' Λυκείου

Κραυγή αγωνίας μαθήτριας Γ' Λυκείου: Για να ανασάνουμε ξανά, μας αξίζει μια απόφαση για τις εξετάσεις

Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου: Ζητάμε πολλά που θέλουμε να ξέρουμε αν θα μειωθεί η ύλη ή όχι;

Σκέψεις πάνω στο θέμα των πανελλαδικών εξετάσεων, επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

«Δύο μήνες πριν τις πανελλαδικές νιώθω πως θέλω να τα παρατήσω»: Νέα επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

σχετικά άρθρα

Βραζιλία: Κατηγορίες κατά της κυβέρνησης για απόκρυψη θανάτων από κορονοϊό
Βραζιλία: Κατηγορίες κατά της κυβέρνησης για απόκρυψη θανάτων από κορονοϊό
Το υπουργείο Υγείας σταμάτησε να ανακοινώνει τον αριθμό κρουσμάτων και νεκρών, ενώ ένα από τα βασικά του στελέχη δεν έχει εμπειρία σε θέματα υγείας...
Βραζιλία: Κατηγορίες κατά της κυβέρνησης για απόκρυψη θανάτων από κορονοϊό
«Θέλετε να μετατρέψετε τα νηπιαγωγεία σε δημοτικά και γυμνάσια, διασπώντας τη σχέση του νηπιαγωγού με το νήπιο»
«Θέλετε να μετατρέψετε τα νηπιαγωγεία σε δημοτικά και γυμνάσια, διασπώντας τη σχέση του νηπιαγωγού με το νήπιο»
«Ούτε ένα ειδικό επιστήμονα δεν μας φέρατε να ισχυριστεί ότι χρειάζεται η εκμάθηση ξένης γλώσσας στα 4χρονα, στις ελληνικές συνθήκες», σημείωσε στην...
«Θέλετε να μετατρέψετε τα νηπιαγωγεία σε δημοτικά και γυμνάσια, διασπώντας τη σχέση του νηπιαγωγού με το νήπιο»