Είμαι μαθήτρια 3ης Λυκείου, και περνάω τις πιο παράξενες ημέρες της ζωής μου
Θέλω η φωνή μου να ακουστεί παντού! Επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

Πληθαίνουν οι επιστολές μαθητών της Γ' Λυκείου που εκφράζουν την αγωνία τους για τις εξετάσεις στο alfavita.gr

Είμαι μαθήτρια 3ης Λυκείου, θεωρητικής κατεύθυνσης και περνάω τις πιο παράξενες ημέρες της ζωής μου.

Ακούγομαι υπερβολική το ξέρω, αλλα πιστέψτε με τα πράγματα δεν ειναι τοσο απλά όσο τα φαντάζεστε και τα παρουσιάζεται. Μπορεί οι περισσότεροι να σταθούν και να πουν "μα έχουν τόσο χρόνο να διαβάσουν" όμως δεν ρωτάνε πως νιώθουμε μεσα σε αυτόν τον εγκλεισμό, με τι διάθεση να ξυπνήσω να διαβάσω οταν δεν μου έχουν δώσει απόλυτες οδηγίες!

Ειμαι απογοητευμένη με ολη την κατάσταση, απο την αρχή ηξερα οτι τα πράγματα ήταν δύσκολα, αλλα δεν ήξερα ότι θα φτάσουμε εδώ. Εχω πείσμα και μου το αναγνωρίζω, αλλα αυτο που γίνεται που εγω προσωπικά το ονομάζω ψυχολογικό πόλεμο δεν με βοηθά να βρω δυνάμεις να προχωρήσω. Ζητάω με οση φωνη έχω, να αποφασίσουν τι θα γίνει με την ύλη.Να αποφασίσουν τι θα γίνει με τις ημερομηνίες.

Να αποφασίσουν τι θα γίνει με εμάς. Καθε μερα βγαινω στο μπαλκόνι και κλαιω γιατί δεν ξερω τι θα μου ανακοινώσουν την επόμενη.Φοβάμαι.

Ολα αυτα που λεω, δεν τα λεω για να σας κάνω επίκληση στο συναίσθημα, σας λεω αυτα που νιώθω.

Οσο γράφω ολα αυτα κλαιω, κλαιω γιατι θέλω να κυνηγήσω το όνειρο μου, θελω να μπω στην σχολή που θελω περισσότερο απο ποτε.

Το μονο που ζητάω ειναι κατανόηση και βοήθεια. Ζητάω βοήθεια και θα γίνω 'αγρίμι' για να διεκδικήσω τα θέλω και τα όνειρα μου.

Κουράστηκα να είμαι το πιόνι θελω να ειμαι ο παίκτης.Ολα τα παιδιά θα νικήσουμε, οι νέοι θα τα καταφέρουμε. Αρκεί να πατήσετε επιτέλους την έναρξη για να σαρώσουμε...

Διαβάστε επίσης:

Κραυγή αγωνίας μαθήτριας Γ' Λυκείου: Για να ανασάνουμε ξανά, μας αξίζει μια απόφαση για τις εξετάσεις

Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου: Ζητάμε πολλά που θέλουμε να ξέρουμε αν θα μειωθεί η ύλη ή όχι;

Σκέψεις πάνω στο θέμα των πανελλαδικών εξετάσεων, επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

Πόσο ακόμη βάρος να επωμιστεί η γενιά του 2002; επιστολή μαθήτριας της Γ' Λυκείου

Επιστολή μαθητή Λυκείου: «Έχουμε κουραστεί. Δυο χρόνια τώρα έχουμε γίνει πειραματόζωα»

Μήνυμα μαθήτριας Λυκείου σε όλους τους μαθητές: Σκεφτείτε αισιόδοξα!

«Δύο μήνες πριν τις πανελλαδικές νιώθω πως θέλω να τα παρατήσω»: Νέα επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

Επιστολή μαθητή προς το υπ. Παιδείας: Αχρείαστες οι δηλώσεις για τις εξετάσεις χωρίς ουσιαστικές αποφάσεις

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pencils yellow 1280
Πόσα παίρνουν οι εκπαιδευτικοί το 2025 – Όλοι οι πίνακες με τους νέους μισθούς
Αναλυτικά τα ποσά για μόνιμους και αναπληρωτές, τα επιδόματα και οι διαφορές ανά βαθμίδα και προϋπηρεσία.
Πόσα παίρνουν οι εκπαιδευτικοί το 2025 – Όλοι οι πίνακες με τους νέους μισθούς
ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ
Τραγωδία στο Χονγκ Κονγκ: Αεροσκάφος της Emirates κατέληξε στη θάλασσα μετά την προσγείωση
Συναγερμός στο Διεθνές Αεροδρόμιο – Το Boeing 747 της Air ACT εξετράπη του διαδρόμου και συγκρούστηκε με όχημα υποστήριξης
Τραγωδία στο Χονγκ Κονγκ: Αεροσκάφος της Emirates κατέληξε στη θάλασσα μετά την προσγείωση
Ανίχνευση ή Πρώιμη Παρέμβαση; Τι σας ταιριάζει και πώς θα επιλέξετε
Ανίχνευση ή Πρώιμη Παρέμβαση; Τι σας ταιριάζει και πώς θα επιλέξετε
Δύο πανεπιστημιακά προγράμματα συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών – Ποιες είναι οι ουσιαστικές διαφορές τους
Ανίχνευση ή Πρώιμη Παρέμβαση; Τι σας ταιριάζει και πώς θα επιλέξετε
Σοφία Ζαχαράκη
Υπουργείο Παιδείας: Σxετικά με τους μόνιμους διορισμούς και τις προσλήψεις εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή
Η Υπουργός Σοφία Ζαχαράκη παρουσίασε στη Βουλή τα στοιχεία για στελέχωση και χρηματοδότηση των δομών ειδικής αγωγής στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας
Υπουργείο Παιδείας: Σxετικά με τους μόνιμους διορισμούς και τις προσλήψεις εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή