Κόσμος

Πέθανε μωράκι στις ΗΠΑ - Η γιαγιά του το είχε ξεχάσει στο αυτοκίνητο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Ακόμα ένας τραγικός θάνατος βρέφους μέσα σε αυτοκίνητο, από την ζέστη, καταγράφηκε αυτή την φορά στην Αριζόνα.

Σύμφωνα με την αστυνομία, η γιαγιά του παιδιού, που έχει και την επιμέλειά του, νόμιζε πως το είχε αφήσει στον παιδικό σταθμό και πήγε κανονικά στη δουλειά της. 

Το μωρό, ηλικίας μόλις τεσσάρων μηνών, πέρασε όλη την ημέρα σχεδόν μέσα στο όχημα, πριν καταλάβουν πως είχε πεθάνει. 

Η γιαγιά του, όταν αργά το απόγευμα έφυγε από τη δουλειά της χωρίς να έχει αντιληφθεί τι συνέβη, πήγε κανονικά στον παιδικό σταθμό και ζήτησε να παραλάβει το παιδί. Τότε, της απάντησαν πως δεν το είχε φέρει το πρωί και επειδή δεν τους πίστευε, έψαξαν μαζί όλους τους χώρους του κτηρίου. 

Αφού δεν βρήκαν τίποτα, βγήκαν στο πάρκινγκ, και μέσα στο αυτοκίνητο βρήκαν το παιδί, που είχε ήδη ξεψυχήσει.

«Η γιαγιά ανακρίνεται, είναι σε μεγάλη σύγχυση και τρομερά άσχημη κατάσταση. Γι΄ αυτό προειδοποιούμε τους γονείς συνεχώς, Κάνει ζέστη και αυτά τα πράγματα δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν, και όμως συμβαίνουν», είπε ο σερίφης της περιοχής. 

Σύμφωνα με την οργάνωση «Παιδιά και Αυτοκίνητα», κάθε χρόνο στις ΗΠΑ πεθαίνουν 37 παιδάκια με αυτόν τον φρικτό τρόπο. Φέτος ήδη έχουν καταγραφεί 29 θάνατοι. 

Πηγή: Ξέσπασε πυρκαγιά στα Βρουβιανά -Στον Βάλτο της Αιτωλοακαρνανίας | iefimerida.gr 

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κόσμος