Thumbnail
Ο κυρνήτης της Κωνσταντινούπολης, Βασίπ Σαχίν, αποκάλυψε ότι ο συλληφθείς, ο Ουζμπέκος Αμπουκαλντίρ Μασαρίποβ, κατά πάσα πιθανότητα εισήλθε στην Τουρκία τον Ιανουάριο του 2016.

Ο κύριος Σαχίν είπε πως ο ύποπτος ομολόγησε την επίθεση και ότι τα δακτυλικά του αποτυπώματα ταίριαξαν με αυτά που βρέθηκαν στον τόπο του εγκλήματος.

Ο απολογισμός ήταν 39 νεκροί και πάνω από 40 τραυματίες, ενώ πολίτες από το Ισραήλ, τη Γαλλία, την Τυνησία, το Λίβανο, την Ινδία, την Ιορδανία και τη Σαουδική Αραβία συμπεριλαμβάνονται στα θύματα.

Το Ισλαμικό Κράτος ανέλαβε τις πρώτες μέρες μετά το χτύπημα την ευθύνη, ως αντίποινα για την επέμβαση του τουρκικού στρατού στη Συρία, ενώ ο ύποπτος φαίνεται πως εκπαιδεύτηκε από ισλαμιστές στο Αφγανιστάν.

Η σύλληψη έγινε σε διαμέρισμα στην Κωνσταντινούπολη, όπου τον φιλοξενούσε φίλος του από το Κυργιστάν. Ο άνδρας συνελήφθη, μαζί με 3 γυναίκες. Στο διαμέρισμα κατασχέθηκαν όπλα, σφαίρες και ξένο συνάλλαγμα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 4/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΟΛΜΕ
Αντιδράσεις για το συνέδριο του ΚΕΜΕΤΕ: οι Παρεμβάσεις μιλούν για αδιαφάνεια και αντιδημοκρατικές πρακτικές
Διαφωνίες στην ΟΛΜΕ για τη σύνθεση του συνεδρίου: τι καταγγέλλουν οι Παρεμβάσεις Δ.Ε.
Αντιδράσεις για το συνέδριο του ΚΕΜΕΤΕ: οι Παρεμβάσεις μιλούν για αδιαφάνεια και αντιδημοκρατικές πρακτικές
Σχολική Ψυχολογία
Σχολική Ψυχολογία: Η αθέατη δύναμη πίσω από σύγχρονο σχολείο
Ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο σχολείο δεν είναι απλός «μεταδότης» της γνώσης, αλλά έχει πολλαπλούς και πολλές φορές -αθέατους- ρόλους
Σχολική Ψυχολογία: Η αθέατη δύναμη πίσω από σύγχρονο σχολείο