Ένα απρόσμενο... μπόνους επιφύλασσε στους επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης ένα εκδοτικό μηχάνημα, καθώς φαίνεται να έκανε «γενναιόδωρους υπολογισμούς» στα ρέστα που επέστρεψε για την αγορά εισιτηρίου.
Σύμφωνα με βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο, πολίτης κατέγραψε τη στιγμή που αγοράζει ένα εισιτήριο αξίας 0,60 ευρώ, βάζοντας στο μηχάνημα ένα κέρμα του ενός ευρώ. Αντί, όμως, να λάβει τα προβλεπόμενα 40 λεπτά, το μηχάνημα του επιστρέφει... 4 ευρώ, προκαλώντας έκπληξη και γέλια.
Το περιστατικό έχει γίνει viral, με τους χρήστες να σχολιάζουν άλλοτε χιουμοριστικά κι άλλοτε επικριτικά, κάνοντας λόγο είτε για «τεχνολογική απλοχεριά» είτε για σοβαρή δυσλειτουργία στο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων. Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει επίσημη τοποθέτηση από την εταιρεία λειτουργίας του Μετρό.
Πόσο άχρηστοι μπορεί να είναι ρε παιδιά;
— Πεν Νταλαούρα (@ntalaoura) September 2, 2025
Λεφτά Υπάρχουν !!!
Στο πολυδιαφημισμένο κ πιο σύγχρονο Metro της Ευρώπης σύμφωνα με τη ΝΔ, βάζεις 1€ για εισιτήριο που κοστίζει 0,60€ κ σου επιστρέφει ρέστα 4,00€
Ποιος θα πληρώσει τη ζημιά;
Ο μαλάκας ο φορολογούμενος φυσικά … pic.twitter.com/p3EUjhv9og