attiki-odos
Νέες παρεμβάσεις για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση στην Αττική οδό

Το Υπουργείο Υποδομών προσανατολίζεται σε στοχευμένες λύσεις για την αντιμετώπιση της οξύτατης κυκλοφοριακής συμφόρησης στην Αττική Οδό και τη Λεωφόρο Κηφισού. Το πρόβλημα που επιβαρύνει καθημερινά χιλιάδες οδηγούς αποτελεί πλέον προτεραιότητα πρώτης γραμμής για την κυβέρνηση, με συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Πρόταση για νέα έξοδο στη Μεταμόρφωση

Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρίσκεται η δημιουργία νέας εξόδου στην περιοχή της Μεταμόρφωσης. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποσκοπεί στη διευκόλυνση της ροής προς Πειραιά, διαχωρίζοντας την κυκλοφορία από εκείνη προς Λαμία.

Σήμερα, η κοινή έξοδος που εξυπηρετεί και τις δύο κατευθύνσεις, δημιουργεί σημαντική κυκλοφοριακή συμφόρηση, ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής. Η επιπλέον έξοδος θα λειτουργήσει ως προσωρινό μέτρο αποσυμφόρησης, χωρίς ωστόσο να αντιμετωπίζει ριζικά το πρόβλημα.

Μεγαλύτερη λύση μέσω υποδομών

Οι αρμόδιες υπηρεσίες επισημαίνουν πως η ουσιαστική βελτίωση προϋποθέτει δομικές παρεμβάσεις, με σημαντικότερη την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης. Το έργο των 3,8 χιλιομέτρων προορίζεται να συνδέσει την Αττική Οδό με τον Ανισόπεδο Κόμβο Καλυφτάκη, ωστόσο παραμένει σε εκκρεμότητα λόγω δικαστικών εμπλοκών με τον Δήμο Ηρακλείου και την εκκρεμούσα απόφαση του ΣτΕ.

Αντίθετα, προχωρά το έργο στον Σκαραμαγκά, που περιλαμβάνει τη δημιουργία τριπλού κόμβου με στόχο τη μείωση της επιβάρυνσης στη Δυτική Αττική. Το έργο είναι εξασφαλισμένο οικονομικά, με προϋπολογισμό 36 εκατ. ευρώ και διάρκεια υλοποίησης 3 ετών.

Τεχνολογία και ενιαία διαχείριση κυκλοφορίας

Μια ακόμη διάσταση που τονίζουν οι ειδικοί είναι η ανάγκη ενιαίας διαχείρισης της κυκλοφορίας με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Νέας Αττικής Οδού, Βασίλης Χαλκιάς, τόνισε ότι η χρήση έξυπνων συστημάτων και τηλεματικής θα μπορούσε να βελτιώσει αισθητά την εικόνα στους δρόμους.

Μάλιστα, υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 είχε εγκατασταθεί ένα σύστημα διαχείρισης κυκλοφορίας, το οποίο ωστόσο δεν παραμένει ενεργό σήμερα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ντομάτες: Πού πρέπει να τις αποθηκεύετε για να διατηρούνται φρέσκες και νόστιμες

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tourismos
«Θέλω να πατήσω ένα κουμπί και να εξαφανίσω τους τουρίστες» – Η αίσθηση της έλλειψης χώρου στην Αθήνα
Η Αθήνα μεταξύ τουρισμού και κατοικίας - Όταν η πόλη δεν χωράει πια τους μόνιμους κατοίκους
«Θέλω να πατήσω ένα κουμπί και να εξαφανίσω τους τουρίστες» – Η αίσθηση της έλλειψης χώρου στην Αθήνα
klimatismos.jpg
Καύσωνας: Πόση ενέργεια καταναλώνουν το κλιματιστικό και ο ανεμιστήρας – Συμβουλές για εξοικονόμηση
Απλά tips για να μειώσετε την κατανάλωση και τους λογαριασμούς ρεύματος
Καύσωνας: Πόση ενέργεια καταναλώνουν το κλιματιστικό και ο ανεμιστήρας – Συμβουλές για εξοικονόμηση
Υδρούσα
Υδρούσα: Το ανεξερεύνητο ιδιωτικό νησί της Αθηναϊκής Ριβιέρας που ανήκει σε συνταξιούχο λεωφορειούχο
Μόλις 850 μέτρα από τις ακτές της Βούλας, η Υδρούσα ξεχωρίζει για την ασυνήθιστη ιδιοκτησία της, μέσα σε μια ζώνη με υπερπολυτελή επενδύσεις και...
Υδρούσα: Το ανεξερεύνητο ιδιωτικό νησί της Αθηναϊκής Ριβιέρας που ανήκει σε συνταξιούχο λεωφορειούχο