Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης (24/6) στο νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη, όταν μία 17χρονη κοπέλα έπεσε στο κενό από τον πρώτο όροφο του νοσοκομείου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, οι συνθήκες της πτώσης παραμένουν αδιευκρίνιστες, ενώ οι αρχές εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα.
Η ανήλικη τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε άμεσα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όπου νοσηλεύεται διασωληνωμένη και σε κρίσιμη κατάσταση.