Αιματηρό επεισόδιο στη Λάρισα: 55χρονος μαχαίρωσε 61χρονο - Νοσηλεύεται σε ΜΕΘ
Το περιστατικό, σύμφωνα με τις πληροφορίες από την αστυνομία, έγινε χθες το μεσημέρι, η αστυνομία ωστόσο ειδοποιήθηκε το βράδυ από το ΕΚΑΒ

Σοβαρό περιστατικό βίας σημειώθηκε στο Μελισσοχώρι Λάρισας, όπου ένας 65χρονος Έλληνας φέρεται να μαχαίρωσε έναν 61χρονο άνδρα ρουμανικής καταγωγής.

Το συμβάν εκτυλίχθηκε το μεσημέρι, αλλά η αστυνομία ενημερώθηκε αρκετές ώρες αργότερα, όταν ειδοποιήθηκε από το ΕΚΑΒ.

Το θύμα διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας με τραύμα στην κοιλιακή χώρα και υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση.

Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής του, νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Ο δράστης παραμένει ασύλληπτος και οι αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνες για τον εντοπισμό του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

9cf6ff16ff_stathmos_metro_doukisis_0.jpg
Δουκίσσης Πλακεντίας: Ποινή φυλάκισης έξι μηνών για απείθεια στον 19χρονο Ιρακινό που συνελήφθη στο σταθμό του μετρό
Φυλάκιση 19χρονου Ιρακινού για απείθεια – Ξεκίνησε διαδικασία άρσης ασύλου
Δουκίσσης Πλακεντίας: Ποινή φυλάκισης έξι μηνών για απείθεια στον 19χρονο Ιρακινό που συνελήφθη στο σταθμό του μετρό
eidiki-agogi-sxoleia.jpg
Κρίση στις δομές της Ειδικής Αγωγής: Υποστελέχωση και αναστάτωση στα σχολεία
«Η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση δεν μπορεί να λειτουργεί με όρους «κόστους – οφέλους». Αποτελεί θεμελιώδες δικαίωμα όλων των μαθητών και υποχρέωση της...
Κρίση στις δομές της Ειδικής Αγωγής: Υποστελέχωση και αναστάτωση στα σχολεία