Κοινωνία

Καρκίνος: Ποια τρόφιμα τον καταπολεμούν

Τρόφιμα κατά του καρκίνου
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Ενώσεις που καταπολεμούν τον καρκίνο σε τρόφιμα

Τα τρόφιμα που καταναλώνουμε μπορεί να περιέχουν ουσίες που έχουν τη δυνατότητα να αναστέλλουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων.

Κάποια από τα τρόφιμα που καταναλώνουμε, όπως για παράδειγμα ο σολομός, μπορεί να περιέχουν ουσίες που έχουν τη δυνατότητα να αναστέλλουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων.

Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα που δημοσιεύθηκε στο PLOS ONE για τα νουκλεϊκά οξέα, ενώσεις που βρίσκονται σε όλους τους ζωντανούς οργανισμούς και τις οποίες προσλαμβάνουμε μέσω της τροφής.

Όπως έδειξε η έρευνα, ενώσεις που περιέχονται σε αυτά τα οξέα μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να αναστέλλουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων. Άλλωστε, η κατανάλωση νουκλεϊκών οξέων που βρίσκονται στα τρόφιμα έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνει ορισμένες ασθένειες. Για τα ευεργετικά αυτά αποτελέσματα είναι υπεύθυνα σε μεγάλο βαθμό τα νουκλεοτίδια και τα νουκλεοσίδια που προκύπτουν από την πέψη των οξέων.

Η αναπληρώτρια καθηγήτρια Akiko Kojima-Yuasa από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο της Οσάκα και οι συνεργάτες της χρησιμοποίησαν ενώσεις νουκλεϊκών οξέων προερχόμενες από το DNA σπέρματος σολομού και το RNA από μαγιά (ζυμομύκητες) τορούλας και έδειξαν ότι χημικές ενώσεις όπως η γουανοσίνη μπορούν να αποτρέψουν τον πολλαπλασιασμό ορισμένων καρκινικών κυττάρων σε αρουραίους. Οι ενώσεις εμπόδισαν τα κύτταρα να ξεκινήσουν τη φάση αντιγραφής τους.

«Η έρευνά μας παρέχει μια νέα προοπτική για τις φυσιολογικές λειτουργίες των νουκλεϊκών οξέων που προέρχονται από τα τρόφιμα», εξήγησε η καθηγήτρια Kojima-Yuasa, προσθέτοντας ότι ευελπιστούν πως αυτό θα είναι ένα κρίσιμο βήμα για την πρόληψη του καρκίνου.

Πηγή: iatropedia.gr

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Market Pass 2026: 600.000 δικαιούχοι παίρνουν ως 240 ευρώ - Πότε τα παίρνετε

Ανατροπή στους πίνακες ΑΣΕΠ: Ακυρώνονται προσλήψεις αναπληρωτών μετά από ελέγχους

Πανελλήνιες 2026: Η πρώτες εκτιμήσεις για τις βάσεις σε  Νομικές, Πολυτεχνεία και Ιατρικές

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία