katsouris
Στο μικροσκόπιο 6 αξιωματικοί της ΕΛΑΣ για τη δολοφονία του Μιχάλη Κατσουρή

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της δολοφονίας του οπαδού της ΑΕΚ, Μιχάλη Κατσουρή τον περασμένο Αύγουστο στη Ν. Φιλαδέλφεια.

Αναλυτικότερα, στα χέρια του εισαγγελέα βρίσκεται η προκαταρκτική εξέταση που ολοκλήρωσαν αξιωματικοί του Τμήματος Εσωτερικών Υποθέσεων και αφορά σε ευθύνες συγκεκριμένων αστυνομικών για την υπόθεση των Κροατών χούλιγκανς οι οποίοι έφτασαν στη χώρα μας και δολοφόνησαν τον Μιχάλη Κατσουρή.

Όπως μετέδωσε η Μίνα Καραμήτρου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN, η έρευνα αφορά σε τυχόν ποινικές ευθύνες αστυνομικών και κυρίως για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος. Η προκαταρκτική εξέταση εκτείνεται σε πάνω από 480 σελίδες: Μέσα σε αυτή υπάρχουν τα σήματα, οι αναφορές, οι απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών με το κέντρο επιχειρήσεων.

Στο μικροσκόπιο έχουν μπει 6 ανώτεροι και ανώτατοι αξιωματικοι της ΕΛΑΣ, κυρίως άτομα που υπηρετούν στην Αττική, στη ΓΑΔΑ καθώς επίσης και στο Αρχηγείο της ΕΛΑΣ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia