βόλος κακοκαιρία
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWS
Δύο συλλήψεις για πλιάτσικο στο Βόλο

Πραγματοποιήθηκαν δύο συλλήψεις για πλιάτσικο σε πληγείσες κατοικίες από τις φονικές πλημμύρες στο Βόλο.

Οι συλλήψεις

Ειδικότερα, σύμφωνα με το magnesianews δύο άτομα ηλικίας 34 και 38 ετών, έκλεψαν μία ηλεκτρική κουζίνα και ένα ψυγείο, που βρίσκονταν έξω από μονοκατοικία και τα οποία είχε τοποθετήσει εκεί μια 43χρονη.

Οι δύο άνδρες συνελήφθησαν και οι δύο ηλεκτρικές συσκευές επεστράφησαν στην ιδιοκτήτρια.

Στο μεταξύ, οι τοπικές Αρχές πραγματοποιούν συνεχείς περιπολίες και σε 24ωρη βάση για την πρόληψη και αποτροπή ανάλογων περιστατικών, προκειμένου να προστατευθούν οι κατοικίες όσων ανθρώπων έχουν απομακρυνθεί ή αδυνατούν να προσεγγίσουν λόγω των πλημμυρικών φαινομένων σε περιοχές της Θεσσαλίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»