Μήνυμα του 112 ήχησε στα κινητά των κατοίκων του Κιλελέρ στη Λάρισα να εκκενώσουν το χωριό Ομορφοχώρι λόγω πλημμύρας.
Οι συνέπειες της κακοκαιρίας συνεχίζουν να επηρεάζουν τη Θεσσαλία. Το νέο μήνυμα του 112 ήχησε στα κινητά των κατοίκων του Κιλελέρ λίγο πριν τις 14:30 και αναφέρει: «Αν βρίσκεστε στο Ομορφοχώρι του Δήμου Κιλελέρ απομακρυνθείτε προς οικισμό Πλατυκάμπου λόγω έντονων πλημμυρικών φαινομένων. Ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών».
⚠️ Ενεργοποίηση 1️⃣1️⃣2️⃣
— 112 Greece (@112Greece) September 9, 2023
🆘 Αν βρίσκεστε στο #Ομορφοχώρι Δ. #Κιλελέρ απομακρυνθείτε προς οικισμό #Πλατυκάμπου λόγω έντονων πλημμυρικών φαινομένων
‼️ Ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών
ℹ️ https://t.co/mbLpAekqgN@pyrosvestiki@hellenicpolice