σνακ
Ποια είναι τόσο βλαβερά για το έντερό μας

Τα γλυκά και τα επεξεργασμένα φαγητά είναι πολύ βλαβερά για την υγεία του εντέρου μας. Η διατήρηση της καλής υγείας του εντέρου έχει πολλά οφέλη, από την προώθηση της σωστής πέψης μέχρι και την πρόληψη ασθενειών.

Μπορεί να γνωρίζετε ότι τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση , όπως το γιαούρτι, προωθούν ένα φιλικό περιβάλλον για το έντερο, αλλά από την άλλη πλευρά, κάποια τρόφιμα κάνουν το αντίθετο. Πολλά καθημερινά σνακ δεν κάνουν καλό στην υγεία του εντέρου.

Καραμέλες

Μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, όπως καραμέλες, σοκολατάκια, κ.λπ., μπορεί να διαταράξει την ισορροπία του καλού και του κακού εντέρου και μπορεί να συμβάλει στην επιδείνωση γαστρεντερικών συμπτωμάτων όπως φούσκωμα, αέρια, πόνος και υδαρή κόπρανα.

Η μαύρη σοκολάτα μπορεί να είναι μια γλυκιά απόλαυση που βελτιώνει την υγεία του εντέρου.

καραμέλες

Τηγανιτές πατάτες

Όταν είστε σε ένα fast food, προστατέψτε το έντερό σας αποφεύγοντας τις τηγανιτές πατάτες. Τα τηγανητά τρόφιμα όπως οι αλμυρές τηγανητές πατάτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και αλάτι.

Μειώνουν τα υγιή βακτήρια του εντέρου και μπορεί ακόμη και να οδηγήσουν σε φλεγμονή του εντέρου.

patates_4.jpg

Τσιπς

Οι πραγματικές, ολόκληρες πατάτες έχουν ευεργετικά θρεπτικά συστατικά για το έντερό σας, συμπεριλαμβανομένων των φυτικών ινών και του ανθεκτικού αμύλου — αλλά ακριβώς όπως οι τηγανητές πατάτες, έτσι και τα τσιπς τηγανίζονται, μειώνοντας σημαντικά τα θρεπτικά συστατικά. Τα τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά έχουν επίσης αντίκτυπο στην επιβράδυνση της πέψης, η οποία επηρεάζει την υγεία του εντέρου.

tsips

Γλυκά χωρίς ζάχαρη

Τα τεχνητά γλυκαντικά που είναι σε πολλά έτοιμα τρόφιμα και ροφήματα μπορούν να διαταράξουν την επικοινωνία μεταξύ των βακτηρίων στο μικροβίωμα και να αυξήσουν τη φλεγμονή στο έντερο.

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν επίσης ότι τα τεχνητά γλυκαντικά μπορεί να προκαλέσουν αλλαγές στο μικροβίωμα και αυτό με τη σειρά του να επηρεάσει την αντίσταση στην ινσουλίνη και την αύξηση βάρους.

γλυκό

Κράκερ

Τα τρόφιμα που είναι επεξεργασμένα σε μεγάλο βαθμό μπορούν να βλάψουν το μικροβίωμα του εντέρου, καθώς είναι γεμάτα με ανθυγιεινά πρόσθετα όπως ζάχαρη και συντηρητικά και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Τα κράκερ που παρασκευάζονται με επεξεργασμένο σιτάρι, όπως τα κράκερ τυριού με τεχνητό άρωμα, εμπίπτουν σίγουρα στην κατηγορία των «βαρέως επεξεργασμένων», καθιστώντας τα μερικά από τα χειρότερα σνακ για την υγεία του εντέρου.

Αυτές οι τροφές δεν παρέχουν τις ιδανικές συνθήκες για την ανάπτυξη υγιών βακτηρίων. Η ζάχαρη επιτρέπει στα κακά βακτήρια να αναπτυχθούν ακόμη περισσότερο, ενώ η έλλειψη αρκετών φυτικών ινών στο έντερο εμποδίζει την ανάπτυξη υγιών βακτηριακών αποικιών.

κράκερ

Μπέικον

Επιστημονικά στοιχεία δείχνουν ότι τα επεξεργασμένα κρέατα όπως το μπέικον είναι από τους ένοχους για τη φλεγμονή. Αυτά τα κρέατα έχει βρεθεί ότι έχουν προφλεγμονώδη αποτελέσματα στο έντερο και μπορεί να αλλάξουν το μικροβίωμα του εντέρου.

μπέικον

Αλλαντικά

Μια τροφή που πρέπει να προσέχετε όταν πρόκειται για τη διατήρηση ενός υγιούς πεπτικού συστήματος είναι τα αλλαντικά, όπως το ζαμπόν ή η γαλοπούλα. Η έρευνα έχει δείξει ότι αυτά τα επεξεργασμένα κρέατα μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο τόσο του καρκίνου του εντέρου όσο και του στομάχου».

αλλαντικά

Έτοιμα μπισκότα

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να φτιάξετε πιο υγιεινά μπισκότα στο σπίτι, όπως να χρησιμοποιήσετε αλεύρι ολικής αλέσεως, να πολτοποιήσετε μια μπανάνα ή αβοκάντο στο μείγμα ή να προσθέσετε ένα φλιτζάνι βρώμη με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Αλλά τα περισσότερα μπισκότα που αγοράζονται από το σούπερ μάρκετ δεν χρησιμοποιούν καμία από αυτές τις πιο υγιεινές τεχνικές ψησίματος. Αντίθετα, βασίζονται σε επεξεργασμένους κόκκους, σάκχαρα και συντηρητικά για να δημιουργήσουν ένα γλυκό τελικό προϊόν.

biskota_merenda

Έτοιμα κέικ

Τα έτοιμα κέικ είναι μια άλλη επιτομή της υπερεπεξεργασίας, με υψηλές ποσότητες ζάχαρης, λίπους, συντηρητικών, τεχνητών γεύσεων και χρωμάτων. Τροφές σαν αυτές μπορούν να προκαλέσουν όλεθρο στην υγεία του εντέρου.

keik_1.jpg

Αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά είναι γνωστά ως κακή επιλογή τροφίμων εδώ και αρκετό καιρό, ωστόσο, μπορεί να είναι ιδιαίτερα επιβλαβής για την υγεία του εντέρου.

Τα πρόσθετα σάκχαρα μπορούν να τραβήξουν επιπλέον νερό στο πεπτικό σας σύστημα, αφήνοντάς σας παρενέργειες όπως διάρροια, ενώ η καφεΐνη σε ορισμένα αναψυκτικά μπορεί επίσης να επιταχύνει ανεπιθύμητα την πέψη.

Τα αναψυκτικά διαίτης μπορεί να είναι ακόμη χειρότερα για την υγεία του εντέρου, επειδή τα τεχνητά γλυκαντικά μπορούν να διαταράξουν τα υγιή βακτήρια στο έντερο.

αναψυκτικά

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Συνελήφθη καθηγήτρια σε σχολική εκδρομή επειδή μαθητής είχε πάνω του κάνναβη και σουγιά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 15 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 15/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα