«Όχι» στην συρρίκνωση των κενών και τις αδιαφανείς υπηρεσιακές μεταβολές, ζητά η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Την κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών και τις αδιαφανείς υπηρεσιακές μεταβολές, ζητούν οι εκπαιδευτικοί της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

«Παρά τα αιτήματα των ΕΛΜΕ και του κλάδου, Υπουργείο, Διοίκηση και νόθα ΠΥΣΔΕ  προχωρούν σε τοποθετήσεις και υπηρεσιακές μεταβολές σε περίοδο διακοπών και με τα σχολεία κλειστά, χωρίς καμία τήρηση κριτηρίων διαφάνειας – αντικειμενικότητας – δικαιοκρισίας, χωρίς να έχουν γίνει οι κατανομές μαθημάτων στα σχολεία, να έχουν ολοκληρωθεί εγγραφές και μετεγγραφές, ενώ εκκρεμεί η έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών, η επιλογή της β΄ ξένης γλώσσας, η μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες κ.α.», τονίζουν χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, καλούν σε παραστάσεις διαμαρτυρίας την Τετάρτη 31/8 στις 14:15 στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, την Πέμπτη 1/9 στις 12:00  στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και την Παρασκευή 2/9 στις 14:30 στην ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ  ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ 
ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ- ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ  ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΠΑΛ- ΓΕΛ

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ-Θ :
ΤΕΤΑΡΤΗ, 31\8, 2 το μεσημέρι ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 
ΠΕΜΠΤΗ, 1-9\2022, 12 μεσημέρι ΔΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2\9 ,2.30  ,ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας

ΟΙ ΔΔΕ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ  ΤΑ ΝΟΘΑ ΠΥΣΔΕ 
ΠΡΩΘΟΥΝ ΤΑΧΥΤΑΤΑ ΤΗΝ  ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
 ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Για άλλη μια φορά γινόμαστε μάρτυρες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου και της ταχύτατης προώθησης της από τις ΔΔΕ Θες\νικης και ΠΔΕ .Με ευθύνη του υπουργείου οριστικοπουνται τα τμήματα ακόμα από τον Ιούλιο καθώς  οι φετινές ηλεκτρονικές εγγραφές των μαθητών ΕΠΑΛ πραγματοποιήθηκαν από 27/06/22 μέχρι 07/07/22, σε μια περίοδο που τα σχολεία ήταν κλειστά και πολλοί γονείς δεν πρόλαβαν να γράψουν τα παιδιά τους. Επίσης  φέτος  η ΠΔΕ, όχι μόνο αγνοεί συνειδητά τις δηλώσεις των σχολείων για τον  αριθμό εγγραφών και τμημάτων που βασίζονται στα νούμερα που  έχουν επιτευχθεί προηγούμενες χρονιές, αλλά  επεμβαίνει στις δηλώσεις των σχολείων για δημιουργία τμημάτων και  οριστικοποιεί τα τμήματα της Β και Γ τάξης, αφαιρώντας  τμήματα και περιορίζοντας ουσιαστικά τις εγγραφές. 
Παρά τα αιτήματα των ΕΛΜΕ και του κλάδου, Υπουργείο, Διοίκηση και νόθα ΠΥΣΔΕ  προχωρούν σε τοποθετήσεις και υπηρεσιακές μεταβολές σε περίοδο διακοπών και με τα σχολεία κλειστά, χωρίς καμία τήρηση κριτηρίων διαφάνειας – αντικειμενικότητας – δικαιοκρισίας, χωρίς να έχουν γίνει οι κατανομές μαθημάτων στα σχολεία, να έχουν ολοκληρωθεί εγγραφές και μετεγγραφές, ενώ εκκρεμεί η έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών, η επιλογή της β΄ ξένης γλώσσας, η μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες κ.α.

Η ΔΔΕ Δυτικής  έκανε προσωρινές τοποθετήσεις όλων , χωρίς κενά και αιτήσεις και η ΔΔΕ Ανατολικής  ανακοινοποιεί συνεχώς τα κενά , ζητά από τα σχολεία κενά και πλεονάσματα (χωρίς τον υπολογισμό των ολιγομελών τμημάτων που δεν έχουν εγκριθεί ) και από τους εκπαιδευτικούς να κάνουν αίτηση συμπλήρωσης ωραρίου στα τυφλά (!)

Διοίκηση και  «ΠΥΣΔΕ»  υπηρετούν την επίπλαστη  «κανονικότητα» που η κυβέρνηση
επιδιώκει να επιβάλλει στα σχολεία, παραβιάζοντας αρχές και  εργασιακά δικαιώματα

•    Οι  διορισμοί 8.500 εκπαιδευτικών φέτος, οι περσινοί διορισμοί και Ειδικής Αγωγής το 2020, αποτελούν προϊόν ενός πολυετούς αγώνα του κινήματος της εκπαίδευσης και δεν οφείλονται σε κανένα υπουργό και σε καμία κυβέρνηση. Πρέπει να τονίσουμε όμως ότι ο αριθμός των διορισμών είναι πολύ μικρός σε σχέση με τα πραγματικά κενά της Εκπαίδευσης, στα οποία εργάζονται «μόνιμοι» αναπληρωτές (πέρσι προσλήφθηκαν 44.000 αναπληρωτές, ενώ οι συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών είναι 4.000). Θα συνεχίσουμε τον αγώνα, για μαζικούς μόνιμους διορισμούς/διορισμό όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία, για κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού προσοντολογίου, για να μην επανέλθει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, για άμεση κατάργηση της διετούς υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιορισθέντων συναδέλφων στον τόπο διορισμού τους. 
•    Το Υπουργείο επέλεξε να κάνει τις προσλήψεις των αναπληρωτών σε φάσεις και χωρίς να καλύπτει όλα τα κενά και να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του απέναντι στους μαθητές και το δημόσιο σχολείο. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών πανελλαδικά στην Α/θμια και στη Β/θμια είναι 31.847, ενώ οι προσλήψεις πέρσι προσέγγισαν τις 50.000 χιλιάδες.  Τα κενά που δεν καλύφθηκαν θα είναι χιλιάδες, ακόμη κι αν υπολογίσουμε και τους 8.500 εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν, γιατί πρέπει να προσμετρήσουμε τις 4.000 συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών που έγιναν φέτος.
•    Οι προσλήψεις 264 αναπληρωτών στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης (83 Ειδική Αγωγή και 181 Γενική Παιδεία) δεν επαρκούν να καλύψουν όλα τα κενά. Πέρσι οι συνολικές προσλήψεις των αναπληρωτών στη Διεύθυνση σε όλες τις δομές έφτασαν τις  581. Εκατοντάδες συνεχίζουν να είναι τα κενά, ακόμη και αν υπολογίσουμε και τους 112 νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς (4 στην Ειδική Αγωγή και 108 Γενική Παιδεία) που θα τοποθετηθούν στα σχολεία. 
•    Μια πρόγευση παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων και τι θα ακολουθήσει, πήραμε από τις προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων και αποσπασμένων που έγιναν χωρίς κριτήρια, στα τυφλά, χωρίς δημοσιοποίηση των κενών και χωρίς αιτήσεις προτίμησης σχολείων. Στο όνομα της προσωρινότητας και της  κανονικότητας απαξιώνουν τους συναδέλφους και το δικαίωμά τους να γνωρίζουν όλα τα κενά και να δηλώσουν την προτίμησή τους. Τις επόμενες ημέρες που θα καθοριστούν οι αναθέσεις των μαθημάτων που θα ισχύουν για όλη την χρονιά, αυτοί οι συνάδελφοι δεν θα συμμετέχουν σ’ αυτή τη διαδικασία. Ακόμη, διαμορφώνουν κατάλληλο έδαφος για «διευκολύνσεις», «εξυπηρετήσεις»  και  πελατειακές σχέσεις.
•    Οι αναπληρωτές  καλούνται να δηλώσουν προτιμήσεις σε κενά που κανείς δεν γνωρίζει, μέσω ΟΠΣΥΔ, τακτική του Υπουργείου που εγκαινιάστηκε πέρσι. Κανείς δεν γνωρίζει όλα τα κενά, ούτε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι αναπληρωτές, ώστε να μην μπορούν να διαμαρτυρηθούν και υποβάλλουν τις ενστάσεις τους, ούτε τα σωματεία για να μη μπορούν να κάνουν έλεγχο και να υπερασπιστούν τους συναδέλφους. Τα κενά είναι σε γνώση μόνο των Διευθύνσεων που τα προσδιόρισαν μετά από επιλογή τους. Το ΥΠΑΙΘ εμπαίζει για μια ακόμη χρονιά τους αναπληρωτές συναδέλφους και διαχειρίζεται τις τοποθετήσεις τους. 
•    Η τοποθέτηση των αναπληρωτών σε κενά πριν ολοκληρωθούν οι τοποθετήσεις των νεοδιόριστων και των αποσπασμένων, θα φέρουν τα πάνω κάτω το επόμενο διάστημα. Όχι μόνο γιατί θα προκύψουν και νέα κενά, αλλά και γιατί οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών με βάση την εκπαιδευτική διαδικασία έπονται των τοποθετήσεων των μόνιμων. Νέες αναστατώσεις περιμένουν τους εκπαιδευτικούς με συνεχείς αλλαγές στην κατανομή μαθημάτων που θα αποβαίνουν σε βάρος των μορφωτικών αναγκών των μαθητών. 

Η βιασύνη, οι fast-track διαδικασίες και χωρίς χρονοδιάγραμμα με τις οποίες προχωρούν στις τοποθετήσεις, δεν είναι τυχαία. Διοίκηση και νόθο ΠΥΣΔΕ, σε πλήρη εναρμόνιση με την αντιεκπαιδευτική  κυβερνητική  πολιτική, εξυπηρετούν την επικοινωνιακή πολιτική του υπουργείου με στόχο να πειστεί η κοινωνία πως στις 12/9 όλα θα είναι έτοιμα στα σχολεία και βαίνουν καλώς, και ας υπάρχουν μια σειρά προβλήματα και ας μην έχουν συνεδριάσει οι σύλλογοι εκπαιδευτικών για να καταγραφούν όλα τα κενά και οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων.
  
ΔΕ ΘΑ ΑΝΕΧΘΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.

Να σταματήσουμε τις αντιεκπαιδευτικές επιδιώξεις  υπουργείου και  διοίκησης  που  προσπαθούν να αποκρύψουν την πραγματικότητα με τη  συρρίκνωση των κενών, τις περικοπές τμημάτων και θέσεων εκπαιδευτικών, τις παραβιάσεις των εργασιακών δικαιωμάτων μας, τη μη  δημοσιοποίηση  όλων  των κενών. Επιχειρείται η διαμόρφωση τετελεσμένων -να μη δοθούν όλα τα κενά – με μια  διαδικασία σε βάρος νεοδιόριστων, αποσπασμένων  και αναπληρωτών, επιτείνοντας τα  προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων και καταπατώντας τις αρχές της διαφάνειας και αντικειμενικότητας.
Εκπαιδευτικοί μόνιμοι, νεοδιόριστοι, αναπληρωτές να απαιτήσουμε με τα σωματεία μας υπηρεσιακές μεταβολές που να εξυπηρετούν τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου και τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών καθώς και τη διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Οι υπηρεσιακές μεταβολές να γίνουν  με ανοιχτά σχολεία, με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου και με τήρηση κριτηρίων διαφάνειας και αντικειμενικότητας. 

ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ-   ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ  ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ- ΕΓΚΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΠΑΛ- ΓΕΛ

Απαιτούμε – διεκδικούμε
•    Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς και μαζικές προσλήψεις αναπληρωτών ενιαία και όχι αποσπασματικά και σε φάσεις και για όλες τις εκπαιδευτικές δομές.
•    Να ανακοινωθούν και δημοσιοποιηθούν όλα τα πραγματικά κενά, μετά από τον προσδιορισμό τους  από τους συλλόγους διδασκόντων. Να καταθέτουν πρόταση και οι ΕΛΜΕ. 
•    Διαφανείς διαδικασίες, με όλα τα κενά για όλες τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών με βάση τις δηλώσεις και τα μόρια των συναδέλφων.
•    Οι Διοικήσεις να καταθέσουν χρονοδιάγραμμα τοποθετήσεων με βάση τις προτάσεις του κλάδου που θα κατοχυρώνει το δικαίωμα των ενστάσεων σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων.
•    Οι προσωρινές τοποθετήσεις αποσπασμένων και αναπληρωτών να γίνουν μετά από δημοσιοποίηση των κενών  με βάση τις δηλώσεις και τα μόρια των συναδέλφων.
•    Να εγκριθούν όλα τα λεγόμενα ολιγομελή στα Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ και να υπολογίζονται στον προσδιορισμό των κενών. 
•    Οι τοποθετήσεις των μονίμων να ολοκληρωθούν και μετά να ακολουθήσει η τοποθέτηση αναπληρωτών. 
•    Να κοινοποιηθούν και όλα τα κενά κάτω από 12 ώρες και οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνουν με αιτήσεις των συναδέλφων και όχι εν κρυπτώ. Κανένας συνάδελφος σε πάνω από δύο σχολεία και μόνο σε όμορα.
•     Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για την ειδική αγωγή  με βάση τις προτάσεις των σχολείων. Να εγκριθούν όλες οι αιτήσεις νέων Τμημάτων Ένταξης στα σχολεία που εκκρεμούν εδώ και χρόνια.
•    Προσλήψεις τώρα εκπαιδευτικών για όλες τις εκπαιδευτικές δομές (πρόσφυγες, ενισχυτική, ΕΠΑΛ, σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας).
•     15 μαθητές στο τμήμα – Μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων

Εντείνουμε τη δράση μας για την ανατροπή κάθε αντιεκπαιδευτικής και αντιλαϊκής ρύθμισης. Καλούμε όλους τους συναδέλφους-ισσες  και ιδιαίτερα τους νεοδιόριστους, αποσπασμένους και αναπληρωτές να πάρουν μαζικά μέρος στις παραστάσεις  διαμαρτυρίας για να απαιτήσουμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας, για να αποτραπούν τα αντιεκπαιδευτικά  σχέδια. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γραπτός ΑΣΕΠ: Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση εύκολα και γρήγορα με λίγα κλικ

ΕΠΙΣΗΜΟ: Βγήκε η κατανομή θέσεων για το Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - 5124 οι ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (Πίνακας - Αιτήσεις)

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

σχετικά άρθρα

εκπαιδευση
Ο χρόνος μετακίνησης του  εκπαιδευτικού από σχολείο σε σχολείο πρέπει να θεωρείται ως χρόνος υπηρεσίας
Θα  πρέπει ιδιαίτερα να επισημανθεί το γεγονός ότι ο χρόνος μετακίνησης του  εκπαιδευτικού από σχολείο σε σχολείο αυθαιρέτως δεν θεωρείται από την...
Ο χρόνος μετακίνησης του  εκπαιδευτικού από σχολείο σε σχολείο πρέπει να θεωρείται ως χρόνος υπηρεσίας
serres
Για τον Βασίλη από τις Σέρρες, ετών έντεκα... που το θρανίο του έμεινε άδειο
Γιατί ο Βασίλης από τις Σέρρες, ετών έντεκα,  τη μέρα που τον φόνευσαν, δεν ήθελε να πάει στο Σχολείο...Ήθελε σπίτι του να μείνει. Να χουζουρέψει στο...
Για τον Βασίλη από τις Σέρρες, ετών έντεκα... που το θρανίο του έμεινε άδειο
ιστορία
Μερικές εξωφρενικά περίεργες ιστορικές συμπτώσεις - Όταν η μοίρα παίζει με την ιστορία
Κάποιες ιστορικές συμπτώσεις φαντάζουν ιδιαίτερα εξωφρενικές για να είναι αληθινές
Μερικές εξωφρενικά περίεργες ιστορικές συμπτώσεις - Όταν η μοίρα παίζει με την ιστορία