Σε παραστάσεις διαμαρτυρίας για τη διαφάνεια στις υπηρεσιακές μεταβολές καλεί η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Σε παραστάσεις διαμαρτυρίας μαζί με άλλες ΕΛΜΕ, καλεί η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, με αιτήματα των εκπαιδευτικών τη διαφάνεια στις υπηρεσιακές μεταβολές και τις τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών καθώς και την έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων.

Οι παραστάσεις διαμαρτυρίας έχουν προγραμματιστεί για την Τετάρτη 31/8 στις 14:15 στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, για την Πέμπτη 1/9 στις 12:00  στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και για την Παρασκευή 2/9 στις 14:30 στην ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας.

«Οι αιτήσεις για υπηρεσιακές μεταβολές έγιναν στην καρδιά του καλοκαιριού με αποτέλεσμα κάποιοι συνάδελφοι να μη προλάβουν να κάνουν αιτήσεις. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι οι αιτήσεις για απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ  έγιναν την περίοδο 12 με 14 Αυγούστου», όπως αναφέρουν στην ανακοίνωση οι εκπαιδευτικοί. 

Προσθέτουν πως στο Δυτικό ΠΥΣΔΕ η όποια τοποθέτηση έγινε είναι προσωρινή μεν, αλλά  χωρίς αίτηση των εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που τοποθετήθηκαν πολύ μακριά από το σπίτι τους  και  για ένα ή και δύο μήνες μέχρι να σταθεροποιηθούν τα κενά  και να κάνουν αίτηση, να αναγκάζονται να διανύουν πολλά χιλιόμετρα. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Την Παρασκευή 26/8  αντιπροσωπεία του ΔΣ της Α΄ΕΛΜΕ  πραγματοποίησε παράσταση στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης προκειμένου να θέσουμε στην Διευθύντρια το ζήτημα που προέκυψε με τις υπηρεσιακές μεταβολές και τη συμπλήρωση ωραρίου.  Συγκεκριμένα, η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης,  χωρίς να έχουν προηγηθεί κατανομές μαθημάτων, εγκρίσεις ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑΛ , Β΄ φάση εγγραφών , μετεγγραφών,  ζητά από τα σχολεία κενά και πλεονάσματα (χωρίς τον υπολογισμό των ολιγομελών τμημάτων που δεν έχουν εγκριθεί;) και από τους εκπαιδευτικούς να κάνουν αίτηση συμπλήρωσης ωραρίου μέχρι την Παρασκευή 26/8  χωρίς να έχουν γνωστοποιηθεί τα κενά (αργότερα, το μεσημέρι της ίδιας μέρας, δόθηκε παράταση μέχρι την Κυριακή 28/8!). 

Οι αιτήσεις για υπηρεσιακές μεταβολές έγιναν στην καρδιά του καλοκαιριού με αποτέλεσμα κάποιοι συνάδελφοι να μη προλάβουν να κάνουν αιτήσεις. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι οι αιτήσεις για απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ  έγιναν την περίοδο 12 με 14 Αυγούστου!!!

Η συνάντηση με την Διευθύντρια δεν έγινε επικαλούμενη άλλη εργασία και συναντηθήκαμε με διοικητική υπάλληλο από την οποία, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν πήραμε συγκεκριμένες απαντήσεις  σε όλα τα ζητήματα πού θέσαμε, ούτε φυσικά κάποια δέσμευση ως προς την ικανοποίηση των αιτημάτων μας. 

Στο Δυτικό ΠΥΣΔΕ η όποια τοποθέτηση έγινε είναι προσωρινή μεν, αλλά  χωρίς αίτηση των συναδέλφων με αποτέλεσμα να υπάρχουν συνάδελφοι που τοποθετήθηκαν πολύ μακριά από το σπίτι τους  και  για ένα ή και δύο μήνες μέχρι να σταθεροποιηθούν τα κενά  και να κάνουν αίτηση, να αναγκάζονται να διανύουν πολλά χιλιόμετρα. 
Είναι δικαίωμα του κάθε εκπαιδευτικού να γνωρίζει όλα τα κενά ανά σχολική μονάδα για να κάνει τη δήλωσή του.

Απαιτούμε: 

•    Να δοθούν όλα τα πραγματικά κενά, ακόμα και αυτά των λιγότερων ωρών, χωρίς περικοπές και «μαγειρέματα» σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων υπολογίζοντας ολιγομελή, νέες εγγραφές, μετεγγραφές κλπ. 
•    Τα κενά πριν τις τοποθετήσεις να δημοσιευτούν στη σελίδα της Διεύθυνσης, όπως φυσικά και οι τοποθετήσεις ανά σχολείο.
•    Να δοθεί παράταση στις αιτήσεις Σ.Ω. με ανοιχτά σχολεία.
•    Να υπολογιστούν όλες οι εκπαιδευτικές ανάγκες, σε όλες τις ειδικότητες και στην παράλληλη στήριξη. Να λειτουργήσουν παντού όλα τα τμήματα ένταξης και να ιδρυθούν νέα, όπου χρειάζεται. Να εξασφαλιστούν σε όλα τα σχολεία οι αναγκαίες ώρες για ενισχυτική διδασκαλία.
•    Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα των Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕΛ και των Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ.                                                                                                
•    Απαιτούμε 15 μαθητές ανά τμήμα για υγειονομικούς και κυρίως για παιδαγωγικούς λόγους. Με βάση αυτό να καθοριστεί η συγκρότηση των τμημάτων και οι προσλήψεις. Να γίνουν δεκτά όλα τα αιτήματα για «σπάσιμο» τμημάτων και να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα που χαρακτηρίζονται «ολιγομελή».
•    Να παρθούν άμεσα  όλα τα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.

Με αίτημα την διαφάνεια στις υπηρεσιακές μεταβολές και τις τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών, καθώς και την έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων,           το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ  Θεσσαλονίκης καλεί σε παραστάσεις διαμαρτυρίας                   μαζί με άλλες ΕΛΜΕ

ΤΕΤΑΡΤΗ 31/8 στις 14:15 στη ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

ΠΕΜΠΤΗ 1/9 στις 12:00 στη ΔΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2/9 στις 14:30 στην ΠΔΕ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γραπτός ΑΣΕΠ: Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση εύκολα και γρήγορα με λίγα κλικ

ΕΠΙΣΗΜΟ: Βγήκε η κατανομή θέσεων για το Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - 5124 οι ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (Πίνακας - Αιτήσεις)

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ιστορία
Μερικές εξωφρενικά περίεργες ιστορικές συμπτώσεις - Όταν η μοίρα παίζει με την ιστορία
Κάποιες ιστορικές συμπτώσεις φαντάζουν ιδιαίτερα εξωφρενικές για να είναι αληθινές
Μερικές εξωφρενικά περίεργες ιστορικές συμπτώσεις - Όταν η μοίρα παίζει με την ιστορία
ΔΙΔΥΜΕΣ
Δίδυμες αδελφές που κατηγορήθηκαν για αντιγραφή στην Ιατρική, παίρνουν τεράστια αποζημίωση
Πώς δύο δίδυμες φοιτήτριες ιατρικής κατάφεραν να κερδίσουν τεράστια αποζημίωση από τη σχολή τους
Δίδυμες αδελφές που κατηγορήθηκαν για αντιγραφή στην Ιατρική, παίρνουν τεράστια αποζημίωση
τεχνολογία
Οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν κάτοχοι προηγμένης τεχνολογικής γνώσης
Το επιστημονικό περιεχόμενο των Ομηρικών επών καταγράφεται από τον Κ. Ζέγγελη - Η προηγμένη τεχνολογία των Αρχαίων Ελλήνων μέσα από τα Ομηρικά έπη
Οι Αρχαίοι Έλληνες ήταν κάτοχοι προηγμένης τεχνολογικής γνώσης