Μωβ μέδουσες: 7 πράγματα που πρέπει να κάνετε σε περίπτωση τσιμπήματος
Ενημερωτική εκστρατεία προστασίας από τις από μωβ μέδουσες, στις παραλίες της Αττικής - Τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση τσιμπήματος

Σε εξέλιξη βρίσκεται ενημερωτική εκστρατεία της Περιφέρειας Αττικής για την προστασία και αντιμετώπιση του τσιμπήματος από μωβ μέδουσες, σε όλους τους παραλιακούς Δήμους της Αττικής με την παρουσία του περιφερειάρχη, Γιώργου Πατούλη, σήμερα στο δήμο Παλαιού Φαλήρου, τον οποίο συνόδευαν οι αντιπεριφερειάρχες Νότιου Τομέα, Δ. Νάνου, και Υγείας, Γ. Κεχρής, καθώς και ο αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Ν. Γιάκοβλεφ.

Εθελοντές έχουν διανείμει ενημερωτικά φυλλάδια με σαφείς οδηγίες προστασίας και αντιμετώπισης του τσιμπήματος σε περιοχές που έχουν αναφερθεί κρούσματα και συγκεκριμένα στις εξής: Άλιμος, Ελληνικό, Γλυφάδα, Βούλα-Βάρη-Βάρκιζα, Αγ. Μαρίνα-Κορωπί, Λαγονήσι, Σαρωνίδα, Ανάβυσσος, Παλαιά Φώκαια, Πόρτο Ράφτη, Βραυρώνα, Άρτεμις-Λούτσα, Ραφήνα, Ν. Μάκρη, Μαραθώνας. Μέχρι και την Παρασκευή (22 Ιουλίου) αναμένεται να έχουν μοιραστεί 220.000 φυλλάδια.

Ο κ. Πατούλης ευχαρίστησε τους εθελοντές και σε δηλώσεις του υπογράμμισε ότι η Περιφέρεια παραμένει δίπλα στον πολίτη, με προτεραιότητα την προστασία της υγείας του. Σημείωσε ότι η «γνωστή είναι δύναμη» και σύστησε «Αυτό το καλοκαίρι να κολυμπούμε με προσοχή, προκειμένου να προστατευθούμε καλύτερα».

Αναλυτικά τα βήματα φροντίδας σε περίπτωση τσιμπήματος:

1. Πλένουμε προσεκτικά με θαλασσινό νερό, χωρίς να τρίβουμε την περιοχή του τσιμπήματος

2. Αν είναι διαθέσιμο, εφαρμόζουμε ένα μίγμα θαλασσινού νερού και μαγειρικής σόδας (σε αναλογία 1:1) για δύο λεπτά, ώστε να σταματήσει οποιαδήποτε επιπλέον έκκριση δηλητηρίου από πιθανά υπολείμματα κυτάρρων πλοκαμιών που έχουν μείνει στο δέρμα

3. Χρησιμοποιούμε μια πλαστική τραπεζική κάρτα ή κάτι παρόμοιο (και όχι τα χέρια μας) για να αφαιρέσουμε το μείγμα της μαγειρικής σόδας, καθώς και οποιαδήποτε τυχόν υπολείμματα από το δέρμα μας

4. Εφαρμόζουμε πάγο πάνω στο τσίμπημα για 5-15 λεπτά. Ο πάγος ή ακόμη και κάποιο παγωμένο αναψυκτικό, θα πρέπει να είναι μέσα σε σακούλα ή κάποιο άλλο περίβλημα, όπως ένα ύφασμα ή μπλουζάκι

5. Ελέγξτε αν υποχώρησε ο πόνος, κι αν είναι ανάγκη ξαναβάλτε πάγο για άλλα 5-15 λεπτά

6. Αν ο πόνος επιμένει, συμβουλευτείτε έναν γιατρό ή φαρμακοποιό για να σας συνταγογραφήσει παυσίπονα ή αντιφλεγμονώδεις κρέμες

7. MHN τυλίγετε το σημείο τσιμπήματος σφιχτά με επιδέσμους, ΜΗΝ χρησιμοποιείτε ξύδι, ΟΥΤΕ γλυκό νερό, ΟΥΤΕ οινόπνευμα, ΟΥΤΕ αμμωνία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οριστικά σε εφαρμογή η απαγόρευση στη χρήση τζελ νυχιών από την 1η Σεπτεμβρίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eforia.jpg
Έρχονται 8 κίνητρα για τους συνεπείς φορολογούμενους με «λευκό Μητρώο» - Τι περιλαμβάνει το πακέτο
Τα 8 σημαντικά προνόμια για τους συνεπείς φορολογούμενους – Νέες διευκολύνσεις, γρήγορες επιστροφές φόρου και αυξημένο ακατάσχετο από το φθινόπωρο
Έρχονται 8 κίνητρα για τους συνεπείς φορολογούμενους με «λευκό Μητρώο» - Τι περιλαμβάνει το πακέτο
δασκαλα
Υπουργείο Παιδείας: Οι δύο προσκλήσεις (ΦΕΚ) για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών
Δείτε την πρόσκληση του υπουργείου Παιδείας για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών σε Γενική και Ειδική Αγωγή
Υπουργείο Παιδείας: Οι δύο προσκλήσεις (ΦΕΚ) για τον διορισμό 10.000 εκπαιδευτικών
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ
Συγκλονιστικές εικόνες μιας ολονύκτιας μάχης: Εξαντλημένοι πυροσβέστες στο χώμα μετά τη μάχη με τις φλόγες
Μια εικόνα που καταφέρνει να αποτυπώσει όλη την ανθρώπινη πλευρά του αγώνα
Συγκλονιστικές εικόνες μιας ολονύκτιας μάχης: Εξαντλημένοι πυροσβέστες στο χώμα μετά τη μάχη με τις φλόγες
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη
ΙΕΠ: Προτροπή προς τους εκπαιδευτικούς να υιοθετούν ενεργητικές μεθόδους διδασκαλίας και να αξιοποιούν ιστορικές πηγές αντί της απλής διάλεξης
ΙΕΠ: Η διδασκαλία της Ιστορίας περνά από τις πηγές – Όχι στη «μονοδιάστατη» διάλεξη