Συναγερμός σήμανε στο κέντρο της Αθήνας, μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο σταθμό του μετρό «Μοναστηράκι».
Σύμφωνα με το ethnos.gr, ο σταθμός Μοναστηράκι που εξυπηρετεί τις γραμμές 1 & 3 του μετρό εκκενώθηκε, καθ' υπόδειξη της αστυνομίας.
Οι συρμοί διέρχονται από το σταθμό χωρίς να πραγματοποιούν στάση.