Μετρό - ΜΜΜ
INTIME NEWS/ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Οι μελλοντικές επεκτάσεις, τις οποίες ήδη μελετά η Αττικό Μετρό

Aναφορά έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας  στις μελλοντικές επεκτάσεις του μετρό.

Οι μελλοντικές επεκτάσεις, τις οποίες ήδη μελετά η Αττικό Μετρό είναι:

  • Επέκταση της γραμμής 2 προς Ιλιον (βόρεια): Η επέκταση θα περιλαμβάνει τρεις νέους σταθμούς: Παλατιανή, Ιλιον και Αγιος Νικόλαο. Εκτιμάται ότι η επιβατική κίνηση θα φτάνει τους 55.000 επιβάτες ημερησίως. Το κόστος της ανέρχεται σε περίπου 350 εκατομμύρια ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, ενώ το προσεχές φθινόπωρο αναμένεται να εκκινήσει ο διαγωνισμός καθώς η σχετική μελέτη εκπονείται ήδη. Η επέκταση θα έχει συνολικό μήκος 4 χιλιομέτρων, ενώ σε επόμενη φάση σχεδιάζεται να φτάσει μέχρι τις Αχαρνές.
  • Επέκταση της Γραμμής 2 προς Γλυφάδα (νότια): Θα έχει επίσης τρεις νέους σταθμούς με τερματικό τη Γλυφάδα, συνολικό μήκος 4,4 χιλιομέτρων και βάσει συγκοινωνιακής μελέτης αναμένεται να εξυπηρετεί περί τους 57.000 επιβάτες ημερησίως. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 300 εκατομμύρια ευρώ.
  • Διακλάδωση και επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και ΚΠΙΣΝ: Περιλαμβάνει την κατασκευή υπόγειου κλάδου μετά το σταθμό Θησείο με συνολικό μήκος περίπου 5 χιλιομέτρων. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 450 εκατομμύρια ευρώ και η αναμενόμενη ημερήσια επιβατική κίνηση φτάνει τα 65.000 άτομα. Η επέκταση θα έχει συνολικά 4 σταθμούς με τους 3 εκ των οποίων να βρίσκονται εντός των ορίων του δήμου Καλλιθέας. Οι σταθμοί της επέκτασης ειναι: Χαμοστέρνας, Πλατεία Δαβάκη, Τζιτζιφιές, ΚΠΙΣΝ. Σε επόμενη φάση ανάπτυξης το έργο θα επεκταθεί προς Παλαιό Φάληρο κατά μήκος της λεωφόρου Αμφιθέας.
  • Επέκταση της Γραμμής 4: Μελετώνται ήδη οι μελλοντικές επεκτάσεις από το Γουδή προς το Μαρούσι και από το Αλσος Βείκου προς την Πετρούπολη. Εχουν ολοκληρωθεί ήδη τα τοπογραφικά και γεωλογικά. Ο κλάδος Άλσος Βεΐκου – Πετρούπολη θα έχει 6 σταθμούς και το έργο είναι προϋπολογισμού 600 εκατομμυρίων ευρώ. Η επέκταση από το Άλσος Βεΐκου θα πηγαίνει προς τα Πευκάκια και θα καταλήγει στην Πετρούπολη. Οι έξι σταθμοί της επέκτασης είναι: Νέα Ιωνία, Πευκάκια, Νέα Φιλαδέλφεια, Πάρκο Τρίτση, Ιλιον και Πετρούπολη.
  • Ο κλάδος Γουδή - Μαρούσι θα έχει 8 σταθμούς. Ο προϋπολογισμός είναι 800 εκατομμύρια ευρώ και θα συνδέει τον άξονα της λεωφόρου Κηφισίας με το Μαρούσι.
  • Υπό ωρίμανση βρίσκεται και η επέκταση Μαρούσι – Εθνική Οδός με 3 σταθμούς και προϋπολογισμό 300 εκατομμυρίων ευρώ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
apodixi
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η απλή συνήθεια να αφήνουμε αποδείξεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’...
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου