μαθητές, εκπαιδευτικός, σχολική τάξη, μάθημα, σχολείο
Μεγάλης κλίμακας κενά έφερε στους μαθητές όλου του κόσμου ο κορονοϊός, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ

Μαθησιακά κενά και μαθησιακές δυσκολίες αφήνει πίσω του ο κορονοϊός, όπως προκύπτουν από στοιχεία του ΟΗΕ. Οι χαμένες ώρες εκπαίδευσης που είτε δεν αναπληρώθηκαν, είτε δεν έγιναν όπως θα έπρεπε, «αφήνουν πίσω» τους μαθητές μαθησιακά. 

Αναλυτικότερα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, είναι αρκετά μεγάλος ο αριθμός των μαθητών που δεν έχουν τις γνώσεις και τις ικανότητες που θα έπρεπε να έχουν κατακτηθεί ήδη. 

Σύμφωνα με τα εν λόγω στοιχεία, έως και το 70% των παιδιών ηλικίας 10 ετών στις χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος δεν μπορούν να διαβάσουν ή να κατανοήσουν ένα απλό κείμενο, ενώ ανάλογα κενά παρατηρούνται και στα μαθηματικά. Συγκριτικά, κατά την πρό-Covid περίοδο, το αντίστοιχο ποσοστό – που έχει τώρα εκτοξευθεί στο 70% – υπολογιζόταν κοντά στο 53%.

Ειδικότερα, στη Νότια Αφρική τα παιδιά του δημοτικού είναι σαν να έχουν χάσει μια ολόκληρη σχολική χρονιά, όπως αναφέρει ο Guardian σε δημοσίευμα του. Το ίδιο μέγεθος προβλήματος εντοπίζεται και στις ΗΠΑ, όπου τα 2/3 των μαθητών ηλικίας 8 και 9 ετών βαθμολογούνται με κάτω της βάσης στα τεστ των μαθηματικών.

Το πρόβλημα αποτυπώνεται, με συγκεκριμένα στοιχεία, σε έκθεση της Unesco, της Unicef και της Παγκόσμιας Τράπεζας, υπό τον χαρακτηριστικό τίτλο «The State of the Global Education Crisis -Η κατάσταση της παγκόσμιας εκπαιδευτικής κρίσης».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

axiologisi-ekpaideftikon
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
 Αναμφίβολα, η διαδικασία της Αξιολόγησης, για να γίνει προσιτή και αποδεκτή από τους Εκπαιδευτικούς, χρειάζεται να αλλάξει χαρακτήρα και στόχευση....
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
cinema.jpg
«Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη
Στόχος της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστούν οι ποικίλες δράσεις, οι δημιουργίες και το όραμα των μαθητών και των εκπαιδευτικών, μέσα από αφιερώματα,...
«Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη
mitsotakis
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ
Στρατηγική συμμαχία για την παιδεία και το περιβάλλον: Συνάντηση Μητσοτάκη με την Πρόεδρο του Yale
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ