Την τελευταία του πνοή άφησε τη Δευτέρα ένας 28χρονος που νοσηλευόταν με κορονοϊό στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Σερρών από τις 19 Νοεμβρίου.
Ο 28χρονος είχε υποκείμενο νόσημα, ενώ ο πατέρας του επίσης θετικός στον ιό, δίνει μάχη να κρατηθεί στη ζωή νοσηλευόμενος στη ΜΕΘ του ίδιου νοσοκομείου.
Και οι δύο ήταν ανεμβολίαστοι.
Σοκαρισμένοι είναι οι κάτοικοι του Μαυρολόφου Σερρών -από όπου κατάγεται η οικογένεια- από την τραγική αυτή εξέλιξη.
Σύμφωνα με τον Δ/ντή της Ιατρικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου Σερρών Δημήτρη Μπαλαξή από την αρχή της πανδημίας έως σήμερα, έχασαν τη ζωή τους στην Π.Ε Σερρών από κορονοϊό 523 ασθενείς.
Πηγή: ertnews.gr