Με κορωνοϊό νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» μωρό ενός έτους.
Το παιδάκι έφτασε με τους τουρίστες γονείς του στη χώρα μας όταν η υγεία του παρουσίασε ξαφνικά επιδείνωση.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, το μωρό δεν είναι διασωληνωμένο, ενώ δεν χρειάζεται υποστήριξη αναπνοής.