Αφίσα απεργίας
Η ΟΙΕΛΕ συμμετέχει στην πανελλαδική απεργία των συνδικάτων στις 10/6 κατά του «εκτρωματικού εργασιακού νομοσχεδίου» Μητσοτάκη-Χατζηδάκη

Με σημερινή ομόφωνη απόφαση του ΔΣ της, η ΟΙΕΛΕ ανακοινώνει ότι θα συμμετέχει στην 24ωρη απεργία των συνδικάτων την Πέμπτη 10/6 κατά του νομοσχεδίου Μητσοτάκη-Χατζηδάκη για τα εργασιακά.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας:

Μια κυβέρνηση «με σήμα το κουταλοπίρουνο» επιχειρεί να καταστρέψει τις ζωές μας. Να μετατρέψει το χώρο της εργασίας σε κάτεργο, όπου νόμος είναι η βούληση του εργοδότη. Να επιβάλλει την «ελευθερία» του ισχυρού με τίμημα την ηθική και οικονομική ατίμωση του αδύναμου. Να καταλύσει κάθε έννοια συλλογικής διαδικασίας στο όνομα της δήθεν «ελεύθερης» ατομικής διευθέτησης ανάμεσα στον πανίσχυρο εργοδότη και στον ανίσχυρο εργαζόμενο. Καταργεί τα ωράρια και μειώνει τους μισθούς, μετατρέπει την υπερωρία σε εθελοντική εργασία, διαλύει την κρατική εποπτεία στους χώρους δουλειάς, καθαγιάζει ακόμη και τις παράνομες απολύσεις μειώνοντας με άθλια τρικ το ποσό των αποζημιώσεων, φιμώνει τη συνδικαλιστική έκφραση με το ηλεκτρονικό φακέλωμα των σωματείων και τις ελεύθερες πλέον απολύσεις εκπροσώπων των εργαζόμενων. Είναι μια κυβέρνηση που εξαργυρώνει τα γραμμάτια στους ολιγάρχες, οι οποίοι αποτελούν την πραγματική πολιτική ηγεσία του τόπου.

Εμείς, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί γνωρίσαμε από πρώτο χέρι τη νεοφιλελεύθερη βαναυσότητα. Οι ελεύθερες απολύσεις, το ωράριο-λάστιχο, η νομιμοποιημένη βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας και η περιβόητη δήθεν εθελοντική παραίτηση από το ωράριό μας έγιναν, κατ’ απαίτηση των μεγαλοσχολαρχών, νόμος του κράτους από την πειθήνια ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Σήμερα, το νομοσχέδιο εμβαθύνει την «φιλελελυθερη» επανάσταση στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, νομιμοποιώντας την «εθελοντική» μας απασχόληση τις Κυριακές σε open days, bazaars και διάφορες άλλες εκδηλώσεις, καθώς πλέον δεν θα υπάρχει Επιθεώρηση Εργασίας για να εποπτεύει οποιαδήποτε δραστηριότητα εκτός διδακτικού ωραρίου.

Το νομοσχέδο Μητσοτάκη-Χατζηδάκη δεν είναι μια ακόμη αντεργατική «μεταρρύθμιση». Αποτελεί μια θεμελιώδη - και καταστροφική για τους εργαζόμενους - διαφοροποίηση των όρων εργασίας, όπως αυτοί περιγράφονται σε διεθνείς συνθήκες. Με χειρουργικό τρόπο αφαιρεί κάθε συλλογική διαδικασία, ώστε ο εργαζόμενος να είναι απολύτως ανυπεράσπιστος απέναντι στο δυνάστη του. Προσφέροντας αστεία αντίδωρα που δεν θα έχουν κανένα ουσιαστικό αντίκρισμα στον βαρύτατα παραβατικό χώρο του ιδιωτικού τομέα, χτίζει στη χώρα μας μια ειδική οικονομική ζώνη με συνθήκες αμοιβής και εργασίας του 19ου αιώνα.

Η πρόκληση της απόλυτα ελεγχόμενης από οικονομικά συμφέροντα κυβέρνησης δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη από τους εργαζόμενους. Η φρίκη που μας προετοιμάζουν δεν πρέπει να περάσει. Συμμετέχουμε όλες και όλοι στην απεργία των συνδικάτων της 10ης Ιουνίου και στην πορεία που θα πραγματοποιηθεί προς τη Βουλή. Το μόνο που φοβάται η κυβέρνηση και οι καθοδηγητές της είναι η λαϊκή οργή. Ας τους τη δείξουμε! Ας δώσουμε την πιο σημαντική μάχη για το εργατικό κίνημα, για εμάς, για την κοινωνία, για τα παιδιά μας.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

107-synodos-pritaneon
Στο Μυστρά η 107η Σύνοδος των Πρυτάνεων (video) - Οι παρεμβάσεις Δ. Κατσή και Δ.  Πτωχού
Χαρακτηριστικά τα όσα ανέφερε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Αθανάσιος Κατσής υπογραμμίζοντας «στόχος να προσπαθήσουμε μέσα από την...
Στο Μυστρά η 107η Σύνοδος των Πρυτάνεων (video) - Οι παρεμβάσεις Δ. Κατσή και Δ.  Πτωχού