Lockdown: Τα νέα μέτρα για μετακινήσεις και λιανεμπόριο
INTIME NEWS / ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Την αντίθεσή του στο άνοιγμα της χώρας εξέφρασε και ο Γιώργος Παυλάκης - «Λάθος πείραμα και παγκόσμια πρωτοτυπία»

Την αντίθεσή του στο άνοιγμα της χώρας εξέφρασε και ο Γιώργος Παυλάκης, χαρακτηρίζοντας «λάθος πείραμα» την μερική άρση των μέτρων.

Ο ερευνητής στο Εθνικό Ινστιτούτο καρκίνου των ΗΠΑ, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ τόνισε πως αν δεν είχαμε lockdown θα είχαμε τριπλάσια κρούσματα του κορονοϊού και θα είχαμε γίνει Πορτογαλία.

Όπως δήλωσε το άνοιγμα που πάμε να κάνουμε είναι ένα πείραμα και πως θα φέρει περισσότερα κρούσματα ενώ σημείωσε πως θα κοστίσει αν ξεφύγει το 3ο κύμα. «Παγκόσμια πρώτη να ανοίγει μια χώρα στην κορύφωση του πανδημικού κύματος», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ερωτηθείς για την πιθανότητα 4ου κύματος επεσήμανε πως είναι πιθανόν να δούμε 4ο κύμα από τον Οκτώβριο.

Τόνισε πως με ένα πραγματικό lockdown 2-3 βδομάδων θα βλέπαμε πραγματική βελτίωση. Υπογράμμισε δε πως στην Ελλάδα κάναμε πατέντες αντί για lockdown και πως αυτή την στιγμή διακυβεύεται όλη η χρονιά και η οικονομία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia