Δραματική έκκληση προς άπαντες τους αρμοδίους απευθύνει ο Δ. Γρίβας, κάτοικος του Λεοντίτου Αργιθέας.
Όπως καταγγέλλει στο OPEN, οι κάτοικοι παραμένουν εγκλωβισμένοι επί 13 ημέρες, καθώς δεν έχει αποκατασταθεί η σύνδεση του χωριού με το Μουζάκι. Επιπλέον, η διακοπή ρεύματος διεκόπη για 7 ημέρες, ενώ πετάχτηκαν όλα τα προϊόντα που βρίσκονταν στα ψυγεία.
Ηλικιωμένοι και άτομα με προβλήματα υγείας δεν μπορούν να επισκεφθούν γιατρό, ενώ το χωριό δεν έχει τροφοδοτηθεί επαρκώς.