Thumbnail
Πρόκειται για τεχνικό, ελληνικής καταγωγής, ο οποίος φέρεται να βρέθηκε στο διαμέρισμα της άτυχης γυναίκας για επισκευές

Άνδρας, 31 ετών, συνελήφθη από τη δίωξη ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενος για τη δολοφονία 63χρονης μέσα στο σπίτι της στην Καλαμαριά.

Όπως έγινε γνωστό, πρόκειται για τεχνικό, ελληνικής καταγωγής, ο οποίος φέρεται να βρέθηκε στο διαμέρισμα της άτυχης γυναίκας για κάποιες επισκευές.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο φερόμενος ως δράστης φέρεται να διαπληκτίστηκε για ασήμαντη αφορμή με τη γυναίκα και τότε της επιτέθηκε με αντικείμενο στο κεφάλι, προκαλώντας της θανατηφόρα τραύματα.

Την 63χρονη εντόπισε χθες το πρωί νεκρή η κόρη της. Τα ιατροδικαστικά ευρήματα οδήγησαν από την πρώτη στιγμή τις διωκτικές Αρχές στην εκδοχή της ανθρωποκτονίας. Οι αστυνομικές έρευνες στράφηκαν στο περιβάλλον της, καθώς είχε αποκλειστεί το ενδεχόμενο της ληστείας, αφού ο χώρος δεν βρέθηκε παραβιασμένος.

Η ΕΛ.ΑΣ. αναμένεται να προχωρήσει εντός της ημέρας σε επίσημες ανακοινώσεις για την υπόθεση.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia