Thumbnail

Ένα διαφημιστικό βίντεο 4,5 δευτερολέπτων έχει κάνει όλη την Ισπανίανα δακρύσει!

Το βίντεο έχει περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και μας   υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σύντομη είναι η ζωή. 

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο». Το βίντεο των 4,5 λεπτών είναι στα ισπανικά -αλλά έχει αγγλικούς υπότιτλους- τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.

Δείτε παρακάτω

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ουρές κίνηση
Εφιαλτική επιστροφή των εκδρομέων: Πάνω από 4 ώρες το Λαμία - Αθήνα
Μεγάλες καθυστερήσεις και ουρές χιλιομέτρων σημειώνονται στο ρεύμα προς Αθήνα στην Εθνική Οδό Αθηνών–Λαμίας, λόγω αποκλεισμού από αγροτικό μπλόκο στο...
Εφιαλτική επιστροφή των εκδρομέων: Πάνω από 4 ώρες το Λαμία - Αθήνα