Η κίνηση των συρμών του μετρό γίνεται κανονικάσε όλο το μήκος της γραμμής 2 Ανθούπολη-Ελληνικό, καθώς αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση.
Σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ το πρόβλημα της κίνησης των συρμών περιορίστηκε στο τμήμα από το σταθμό Πανεπιστήμιο έως το σταθμό Ηλιούπολης.
Η διακοπή κυκλοφορίας σημειώθηκε λόγω προβλήματος στην ηλεκτροδότηση από τη ΔΕΗ.