Κοινωνία 0

Μετρό: Στάση εργασίας την Τετάρτη, 24ωρη απεργία την Πέμπτη

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Μετρό

Μετά τη σημερινή στάση εργασίας το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών εξήγγειλε νέα στάση από τις 21:00 μέχρι τη λήξη της βάρδιας την Τετάρτη. Θυμίζουμε ότι για την Πέμπτη έχει προγραμματιστεί 24ωρη απεργία.

Στην ανακοίνωσή του το ΣΕΛΜΑ σημειώνει το εξής: «Προχωράμε άμεσα και δυναμικά για να μην τους επιτρέψουμε να βάλουν τις αστικές συγκοινωνίες στον πάγκο του… κέρδους και της ιδιωτικοποίησης».

Ακόμη, το σωματείο ζητά για ακόμη μία φορά συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών για την επίλυση του χρηματοδοτικού θέματος των αστικών συγκοινωνιών.

«Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος ζήτησε… από τη Διοίκηση του Υπερταμείου να επιβάλλει έναν εξορθολογισμό στο κόστος λειτουργίας και να προχωρήσει σε αναδιοργάνωση και αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων, προκειμένου να αυξηθούν η παραγωγικότητα και η κερδοφορία των ΔΕΚΟ, ώστε να μπορούν να επιβιώσουν υπό ανταγωνιστικές πλέον συνθήκες».

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία