Thumbnail
Ζάκυνθος

Πυρκαγιά ξέσπασε πριν από μερικά λεπτά σε δασώδη έκταση στην πόλη της Ζακύνθου, πάνω από το υπαίθριο θέατρο του νησιού.

Στο σημείο έχουν σπεύσει επτά οχήματα με έντεκα πυροσβέστες, ενώ σύμφωνα με την πυροσβεστική υπηρεσία Ζακύνθου, σε λίγη ώρα θα φτάσουν στο σημείο ώστε να συνδράμουν από αέρος, πυροσβεστικά αεροσκάφη.

Αυτή τη στιγμή δεν απειλούνται σπίτια και η δύναμη του αέρα είναι πολύ μικρή, γεγονός που βοηθά το έργο των πυροσβεστικών δυνάμεων.

ΑΠΕ ΜΠΕ

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 19/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos
Όταν η μνήμη φτάνει στα όριά της: Ο Εγκέφαλος και τα όρια της πληροφορίας
Πόσες φορές έχουμε αισθανθεί πως το μυαλό μας δεν «χωράει» άλλες πληροφορίες; Σαν να έχει γεμίσει η μνήμη μας και κάθε νέα εμπειρία προσπαθεί να...
Όταν η μνήμη φτάνει στα όριά της: Ο Εγκέφαλος και τα όρια της πληροφορίας
Πανελλήνιες: Οι εισακτέοι σε Πυροσβεστική, Αστυνομία, Στρατό
Πανελλήνιες Εξετάσεις - Στρατιωτικές Σχολές: Το «Βατερλώ» στις βάσεις εισαγωγής και η απογείωση των παραιτήσεων
Στρατιωτικές Σχολές: Ποιοι λόγοι απομακρύνουν τους νέους - Γιατί καταρρέουν οι βάσεις εισαγωγής και αυξάνουν οι παραιτήσεις των εισακτέων;
Πανελλήνιες Εξετάσεις - Στρατιωτικές Σχολές: Το «Βατερλώ» στις βάσεις εισαγωγής και η απογείωση των παραιτήσεων
mathitis
Ποιο σχολείο είναι “καλό”; Η απάτη της ποσοτικοποίησης στην εκπαίδευση
Το ερώτημα είναι: ποιος είναι ο Μεγάλος Αδελφός στη σύγχρονη εκπαίδευση; Το κράτος; Οι ιδιωτικές πλατφόρμες; Οι αλγόριθμοι;
Ποιο σχολείο είναι “καλό”; Η απάτη της ποσοτικοποίησης στην εκπαίδευση