Τουριστικό λεωφορείο που μετέφερε μαθητές από το 3ο Λύκειο της Γλυφάδας πήρε φωτιά, ενώ βρισκόταν καθ' οδόν στην Περιμετρική Πατρών στο ρεύμα για Αθήνα, στον κόμβο της Οβρυάς.
Σύμφωνα με το tempo24.gr, επιτόπου έσπευσαν επτά οχήματα της πυροσβεστικής και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Ο οδηγός, ο οποίος εισέπνευσε πολύ καπνό, αντιμετώπισε κάποια αναπνευστικά προβλήματα και διεκομίσθη στο νοσοκομείο.
Συνολικά στο όχημα επέβαιναν 67 άτομα. Όλα είναι καλά στην υγεία τους.
Τα αίτια της φωτιάς είναι μνέχρι στιγμής άγνωστα.