Πριν λίγο ολοκληρώθηκε η σύσκεψη ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ. Σύμφωνα με ενημέρωση η σύσκεψη αποφάσισε Γενική Απεργία στις 17 Μάη ημέρα Τετάρτη.
Αναμένουμε το δελτίο τύπου ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ
Πριν λίγο ολοκληρώθηκε η σύσκεψη ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ. Σύμφωνα με ενημέρωση η σύσκεψη αποφάσισε Γενική Απεργία στις 17 Μάη ημέρα Τετάρτη.
Αναμένουμε το δελτίο τύπου ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο