Thumbnail
Πυρκαγιά

Ένα άτομο εντοπίστηκε απανθρακωμένο νωρίς σήμερα το πρωί, έπειτα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε νωρίτερα, σε διαμέρισμα δευτέρου ορόφου πολυκατοικίας που βρίσκεται στην οδό Πάτμου, στο Μοσχάτο. Επίσης δύο ακόμη, ένας άνδρας και μία γυναίκα, ανασύρθηκαν με εγκαύματα.

Στο σημείο επιχειρούν 27 πυροσβέστες με εννέα οχήματα.

Η Πυροσβεστική εμφανίζεται καθησυχαστική όσον αφορά το ενδεχόμενο εξάπλωσης της πυρκαγιάς.

Δεν είναι γνωστό εάν υπάρχουν άλλα παγιδευμένα άτομα σε φλεγόμενους χώρους.

Άγνωστα είναι μέχρι στιγμής τα αίτια της φωτιάς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βίαιος καυγάς
Ρατσιστική επίθεση σε μετανάστη εργάτη από μπράβους του εργοδότη - Φέρεται να βασανίστηκε και να μαχαιρώθηκε
Aπαράδεκτο και νοσηρό περιστατικό εργοδοτικής και ρατσιστικής βίας
Ρατσιστική επίθεση σε μετανάστη εργάτη από μπράβους του εργοδότη - Φέρεται να βασανίστηκε και να μαχαιρώθηκε
sintaksei.jpeg
Συντάξεις: Τι συμφέρει με τα πλασματικά έτη – Οι προϋποθέσεις, το κόστος και τα οφέλη [Πίνακες]
Συντάξεις: Η εξαγορά πλασματικών ετών αποτελεί το «κλειδί» για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος και τη μείωση του ορίου ηλικίας, έως και επτά...
Συντάξεις: Τι συμφέρει με τα πλασματικά έτη – Οι προϋποθέσεις, το κόστος και τα οφέλη [Πίνακες]
βιβ
Τα νέα προγράμματα σπουδών σε σταυροδρόμι: Μεταρρύθμιση ή εκπαιδευτική στασιμότητα;

Η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στο παρόν κείμενο, προσεγγίζει κριτικά τα Νέα Προγράμματα Σπουδών, αναγνωρίζοντας...

Τα νέα προγράμματα σπουδών σε σταυροδρόμι: Μεταρρύθμιση ή εκπαιδευτική στασιμότητα;