Thumbnail
Πιερία

Δικογραφία σε βάρος 17χρονου από την Πιερία, για πορνογραφία ανηλίκων μέσω διαδικτύου, σχηματίστηκε από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ο 17χρονος εντοπίστηκε στο πλαίσιο δεθνους επιχείρησης, που διήρκεσε αρκετούς μήνες, στην οποία συμμετείχε και η Ελληνική Αστυνομία.

Κλιμάκιο της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος, σε συνεργασία με τις δικαστικές αρχές, διεξήγαγε έρευνα στην οικία του 17χρονου στην Πιερία, όπου διαπιστώθηκε ότι εμπλέκεται στη διακίνηση παιδικής πορνογραφίας. Κατασχέθηκαν, ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής, δύο εξωτερικοί σκληροί δίσκοι και δύο εσωτερικοί σκληροί δίσκοι.

Τα κατασχεθέντα ψηφιακά μέσα θα αποσταλούν στην Υποδιεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών Βορείου Ελλάδος για την περαιτέρω εργαστηριακή τους διερεύνηση.Η δικογραφία που σχηματίστηκε υποβλήθηκε στην αρμόδια Εισαγγελική Αρχή.

Από την Αστυνομία υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω διαδικτύου, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

- Τηλεφωνικά: 11188

-Στέλνοντας e-mail στο: [email protected]

- Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): CYBERΚΙD

- Μέσω twitter: @CyberAlertGR

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;