Πυρκαγιά ξέσπασε μισή ώρα μετά τις 7 το απόγευμα σε διαμέρισμα του 2ου ορόφου, στην Αγία Βαρβάρα.
Στο σημείο έσπευσαν 20 άντρες της Πυροσβεστικής με 7 οχήματα, απεγκλωβίζοντας τρία άτομα που είχαν βγεί στο μπαλκόνι και καλούσαν σε βοήθεια. Οι πυροσβέστες κατάφεραν να τους απεγκλωβίσουν με ασφάλεια από το κλιμακοστάσιο.
Μισή ώρα αργότερα η φωτιά τέθηκε υπό πλήρη έλεγχο και οι ζημιές περιορίστηκαν.