Thumbnail
«ΜΗΝ ΚΑΛΕΙΤΕ ΣΤΟ 1990. Η προτεινόμενη ως προσφορά που υπάρχει στα social media για δωρεάν 500 ΜΒ

«ΜΗΝ ΚΑΛΕΙΤΕ ΣΤΟ 1990. Η προτεινόμενη ως προσφορά που υπάρχει στα social media για δωρεάν 500 ΜΒ αποτελεί κακόβουλη ενέργεια και παρακωλύεται σημαντικά η ορθή λειτουργία του Συντονιστικού Κέντρου του Πυροσβεστικού Σώματος και το πυροσβεστικό έργο γενικότερα», αναφέρει στο twitter η Πυροσβεστική.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η υπηρεσία τον τελευταίο καιρό δέχεται εκατοντάδες τηλεφωνήματα, στα οποία οι ενδιαφερόμενοι ζητούν την προσφορά των δωρεάν ΜΒ για το ίντερνετ, παρακωλύοντας άθελά τους την ορθή λειτουργία του Συντονιστικού Κέντρου.

Αυτό συμβαίνει λόγω μίας φάρσας, η οποία υπόσχεται σε αυτούς που θα καλέσουν στο 1900 δωρεάν MB στο internet, αλλά κάνουν φάρσα με την πυροσβεστική.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Πανεπιστήμια υπό επιτήρηση: Τα νέα μέτρα ασφαλείας και οι αντιδράσεις
Νέα μέτρα για την ασφάλεια στα πανεπιστήμια: Επιστροφή στο δόγμα "Νόμος και Τάξη" ή ουσιαστική παρέμβαση; Ανάλυση των κυβερνητικών εξαγγελιών, των...
Πανεπιστήμια υπό επιτήρηση: Τα νέα μέτρα ασφαλείας και οι αντιδράσεις
paideias
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Όλος ο σχεδιασμός για τη μείωση της διδακτέας ύλης και τους νέους μαθησιακούς στόχους
Μείωση διδακτέας ύλης σε Δημοτικό και Γυμνάσιο – Τι αλλάζει από το 2025 - Ποια μαθήματα επηρεάζονται και πόσο - Τι θα γίνει στο Λύκειο
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Όλος ο σχεδιασμός για τη μείωση της διδακτέας ύλης και τους νέους μαθησιακούς στόχους