Thumbnail

Δραστικές περικοπές δρομολογίων και ριζική αναδιάρθρωση του ισχύοντος καθεστώτος για τις άγονες αεροπορικές γραμμές, προβλέπει το προσχέδιο σχετικής απόφασης που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

Το υπουργείο Μεταφορών, αποφάσισε την τροποποίηση από 1ης Οκτωβρίου 2016 των υποχρεώσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας, που έχουν επιβληθεί σε 28 άγονες τακτικές αεροπορικές γραμμές στο εσωτερικό της Ελλάδας.

Συγκεκριμένα, το νέο σχέδιο προβλέπει τη μείωση της επιδότησης των άγονων γραμμών περίπου κατά 50%. Εφόσον τελικά ισχύσει αυτό, αναμένεται να περιοριστούν κατά το ήμισυ τα δρομολόγια κυρίως προς τα νησιά, που σήμερα επιδοτούνται.  Αυτό δεν σημαίνει ότι θα μειωθούν οπωσδήποτε τα δρομολόγια που ήδη εκτελούνται, αλλά το βέβαιο είναι ότι θα μειωθεί ο αριθμός των δρομολογίων που λαμβάνουν την επιδότηση.

Πάντως, σύμφωνα με το νέο σχέδιο, εάν κανένας αερομεταφορέας δεν εκδηλώσει εγγράφως μέχρι τις 30 Ιουλίου 2016 στην ΥΠΑ, την πρόθεσή του για εκτέλεση τακτικών πτήσεων, χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα, σε μία ή περισσότερες από τις 28 άγονες γραμμές, από την 1η Οκτωβρίου 2016 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020 η Ελλάδα θα περιορίσει την πρόσβαση σε ένα μόνον αερομεταφορέα για κάθε μια ή περισσότερες από τις γραμμές αυτές. Στην περίπτωση αυτή, θα χορηγήσει, κατόπιν υποβολής προσφορών, το δικαίωμα εκμετάλλευσης των άγονων γραμμών από την 1η Οκτωβρίου 2016.

Κριτήριο για την επιλογή των αερομεταφορέων, που θα κληθούν να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη παροχή των υπηρεσιών για κάθε προκηρυχθείσα γραμμή, θα είναι το χαμηλότερο αιτούμενο συνολικό οικονομικό αντιστάθμισμα για την κάθε άγονη γραμμή.
Ειδικότερα, προβλέπεται ότι το μέγιστο καταβλητέο οικονομικό αντιστάθμισμα ετησίως ανά γραμμή, θα είναι π.χ. για τη γραμμή Αθήνα-Μήλος το ποσό των 1.000.000 ευρώ, για τη γραμμή Αθήνα-Νάξος το ποσό των 400.000 ευρώ, για τη γραμμή Αθήνα-Πάρος το ποσό των 12.000 ευρώ και για τη γραμμή Αθήνα-Σύρος το ποσό των 200.000 ευρώ.

Σε περίπτωση ισοδύναμων προσφορών ή προσφορών χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα, ως κριτήρια επιλογής μεταξύ αερομεταφορέων για την κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού, θα είναι: Οι προτεινόμενες τιμές των ναύλων, ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων και η συχνότητα των δρομολογίων εβδομαδιαίως, καθώς και το δίκτυο των πωλήσεων, η δυνατότητα σύνδεσης με γραμμές του εξωτερικού, η αξιοπιστία του αερομεταφορέα σε προηγούμενη ανάθεση εκμετάλλευσης των γραμμών παροχής δημόσιας υπηρεσίας και η οικονομική κατάσταση του αερομεταφορέα.

Η νέα σύμβαση, σύμφωνα με το υπό διαβούλευση σχέδιο της ΥΠΑ για τις άγονες αεροπορικές γραμμές, θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Οκτωβρίου 2016 και θα λήξει σε κάθε περίπτωση την 30η Σεπτεμβρίου 2020.

Πηγή: tanea.gr

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΣΥΡΙ
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
Η Συρία στο στόχαστρο ιμπεριαλιστών, σιωνιστών και τζιχαντιστών που την καταστρέφουν και την διαμελίζουν
Μ-Λ ΚΚΕ: Τι πραγματικά συμβαίνει στη Συρία και ποια θα είναι η επόμενη μέρα
χοιτ
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή
Αυτό το πιάτο είναι ιδανικό για ιδιαίτερες περιστάσεις, είτε πρόκειται για ένα γιορτινό τραπέζι είτε για έναν ρομαντικό δείπνο, και σίγουρα θα...
Χοιρινά παϊδάκια με καρύδια και σύκα: Μια υπέροχη συνταγή