Οι τράπεζες έδωσαν χτες και σήμερα στη δημοσιότητα τις διαφημιστικές τους δαπάνες και συγκεκριμένα τα ποσά που έδωσαν σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Διατρέχοντας τις λίστες με τα επίσημα στοιχεία για τα ποσά που διατέθηκαν στα Μέσα, διαπιστώνει κανείς πως για το 2015 η προσκείμενη στον ΣΥΡΙΖΑ εφημερίδα «Αυγή» πήρε εννεαπλάσια χρήματα, αν και έχει μικρότερη κυκλοφορία από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης».
Συγκεκριμένα, η «Αυγή», με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας τα 1.500 φύλλα, πήρε διαφήμιση ύψους 550.000 ευρώ, ενώ η εφημερίδα του ΚΚΕ, ο «Pιζοσπάστης», με ημερήσια κυκλοφορία 5.500 φύλλα, πήρε μόλις 60.000 ευρώ.
Τώρα που τα νούμερα βγήκαν στην δημοσιότητα, μπορεί ο καθένας να δει που διοχετεύεται η διαφημιστική πίτα και με ποια κριτήρια. Εδώ στο alfavita ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει διαφήμιση και διαδίκτυο στην Ελλάδα. ΚΕΕΛΠΝΟ, διαπλοκή, αναξιοκρατία και πολιτική εξουσία είναι νύχι και κρέας!
EUROBANK
ATTICA
alpha bank
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη