Thumbnail
Διαφήμιση

Οι τράπεζες έδωσαν χτες και σήμερα στη δημοσιότητα τις διαφημιστικές τους δαπάνες και συγκεκριμένα τα ποσά που έδωσαν σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. 

Διατρέχοντας τις λίστες με τα επίσημα στοιχεία για τα ποσά που διατέθηκαν στα Μέσα, διαπιστώνει κανείς πως για το 2015 η προσκείμενη στον ΣΥΡΙΖΑ εφημερίδα «Αυγή» πήρε εννεαπλάσια χρήματα, αν και έχει μικρότερη κυκλοφορία από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης».

Συγκεκριμένα, η «Αυγή», με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας τα 1.500 φύλλα, πήρε διαφήμιση ύψους 550.000 ευρώ, ενώ η εφημερίδα του ΚΚΕ, ο «Pιζοσπάστης», με ημερήσια κυκλοφορία 5.500 φύλλα, πήρε μόλις 60.000 ευρώ.

Τώρα που τα νούμερα βγήκαν στην δημοσιότητα, μπορεί ο καθένας να δει που διοχετεύεται η διαφημιστική πίτα και με ποια κριτήρια. Εδώ στο alfavita ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει διαφήμιση και διαδίκτυο στην Ελλάδα. ΚΕΕΛΠΝΟ, διαπλοκή, αναξιοκρατία και πολιτική εξουσία είναι νύχι και κρέας!

EUROBANK

ATTICA

alpha bank

ΕΘΝΙΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολειο ρολοι
Διδακτικό και εργασιακό ωράριο: Τι ισχύει πραγματικά για τους εκπαιδευτικούς
Σχολεία: Σχετικά με το εκπαιδευτικό και εργασιακό ωράριο, τις συνεδριάσεις και τις αναπληρώσεις εκπαιδευτικών που απουσιάζουν
Διδακτικό και εργασιακό ωράριο: Τι ισχύει πραγματικά για τους εκπαιδευτικούς