Οι τράπεζες έδωσαν χτες και σήμερα στη δημοσιότητα τις διαφημιστικές τους δαπάνες και συγκεκριμένα τα ποσά που έδωσαν σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Διατρέχοντας τις λίστες με τα επίσημα στοιχεία για τα ποσά που διατέθηκαν στα Μέσα, διαπιστώνει κανείς πως για το 2015 η προσκείμενη στον ΣΥΡΙΖΑ εφημερίδα «Αυγή» πήρε εννεαπλάσια χρήματα, αν και έχει μικρότερη κυκλοφορία από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης».
Συγκεκριμένα, η «Αυγή», με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας τα 1.500 φύλλα, πήρε διαφήμιση ύψους 550.000 ευρώ, ενώ η εφημερίδα του ΚΚΕ, ο «Pιζοσπάστης», με ημερήσια κυκλοφορία 5.500 φύλλα, πήρε μόλις 60.000 ευρώ.
Τώρα που τα νούμερα βγήκαν στην δημοσιότητα, μπορεί ο καθένας να δει που διοχετεύεται η διαφημιστική πίτα και με ποια κριτήρια. Εδώ στο alfavita ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει διαφήμιση και διαδίκτυο στην Ελλάδα. ΚΕΕΛΠΝΟ, διαπλοκή, αναξιοκρατία και πολιτική εξουσία είναι νύχι και κρέας!
EUROBANK
ATTICA
alpha bank
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ