Thumbnail

Ως γνωστό ο Δήμος φιλοξενεί εδώ και μέρες περίπου 26 άστεγους της πόλης στις εγκαταστάσεις των παιδικών κατασκηνώσεων «Καλαθά». Αυτό αρχικά από μόνο του είναι μια θετική εξέλιξη και απαντά σε δηλώσεις διαφόρων, που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς ότι δεν υπάρχουν άστεγοι στην πόλη. Αλήθεια επίσης είναι ότι αν οι ίδιοι οι άστεγοι δεν διαμαρτυρόντουσαν μαζικά έξω από το Δήμο, τίποτα δεν θα γινόταν. 


Όσον αφορά την επιλογή «Καλαθά», που στηρίξαμε ως Στέκι από την πρώτη μέρα αφού δεν υπήρχε άλλη επιλογή άμεσης εξεύρεσης υπνωτηρίου, με πρωτεύουσα σημασία την παροχή ζεστού χώρου για ύπνο το βράδυ, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Οι εγκαταστάσεις είναι μακριά από την πόλη και αυτό δημιουργεί διάφορα προβλήματα, όπως ο τρόπος μετάβασης από και προς το χώρο, οι ώρες μετάβασης, ο αριθμός των δρομολογίων κλπ. Η επιλογή πολλών αστέγων να μην μεταβούν εκεί, οφείλεται στην απόσταση, αφού γι’ αυτούς είναι πολύ σημαντικότερη η παραμονή στην πόλη (με ότι αυτό συνεπάγεται) για πιθανή εξεύρεση μεροκάματου. Επίσης γνωρίζουμε ότι πολλοί συμπολίτες μας επισφαλώς στεγασμένοι δεν αφήνουν εύκολα τον ακατάλληλο έστω χώρο που ζουν για να πάνε κάπου προσωρινά. Απ’ όσο ξέρουμε ο αριθμός των αστέγων που μεταβαίνει στον «Καλαθά» δεν είναι σταθερός, μερικές φορές μάλιστα κάποια βράδια έχουν πάει για ύπνο ελάχιστοι. Στην πραγματικότητα η επιλογή αυτή αυτοκαταργείται αφού οι άστεγοι θέλουν να κοιμούνται στον τόπο που ζουν καθημερινά. Δεν είναι και δεν θέλουν να αισθάνονται ως παρίες σε μια πόλη που δεν τους θέλει. 

Ακόμα όμως και αν δεχτούμε τις κατασκηνώσεις «Καλαθά» ως επιλογή προσωρινής ανάγκης το χειμώνα για διάστημα δύο μηνών, δεν λύνεται το χρόνιο πρόβλημα εξεύρεσης μόνιμου χώρου για τη φιλοξενία υπνωτηρίου αστέγων. Εκτός από πιθανά κτίρια ιδιοκτησίας του Δήμου που δεν γνωρίζουμε, ο Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. κ. Δαμασκηνός υποσχέθηκε να παραχωρήσει στο Δήμο κατάλληλο κτίριο, ιδιοκτησίας της εκκλησίας, στην οδό Βρυσών για τη δημιουργία υπνωτηρίου. Αυτό είναι μια πολύ θετική εξέλιξη και η επόμενη κίνηση είναι από το Δήμο Χανίων. Το κτίριο απ’ όσο ξέρουμε έχει διάφορα προβλήματα νομιμότητας, αλλά αυτό νομίζουμε εύκολα λύνεται από τις τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου. Επίσης θέματα επισκευών και συντήρησης μπορούν να αντιμετωπιστούν αν υπάρχει η πολιτική βούληση. 


Δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται το πρόβλημα των αστέγων πρόχειρα και ευκαιριακά. Εξ’ άλλου το θέμα αυτό έχουν αντιμετωπίσει με θετικά αποτελέσματα άλλοι Δήμοι με δημιουργία υπνωτηρίων ή ξενώνων. 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΕΚΙ-ΣΤΕΚΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»