Thumbnail
Ειδικούς από 14 κράτη κάλεσε η Ρωσία 

Στοιχεία για την κατάρριψη του αεροσκάφους της από την Τουρκία φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας ο Ρωσικός στρατός, υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρξε καμία παραβίαση από τη δική της πλευρά.

Για το σκοπό αυτό ο ρωσικός στρατός κάλεσε ειδικούς από 14 κράτη ώστε να «ανοίξει» το μαύρο κουτί του πολεμικού αεροσκάφους Su-24, θέλοντας έτσι να μην υπάρξει αμφισβήτηση των στοιχείων. Την πρόσκληση αποδέχτηκε μόνο δύο από αυτά τα κράτη σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου εξωτερικών.

Οι ειδικοί που συμφώνησαν να συμμετάσχουν στη διαδικασία της μελέτης των στοιχείων που καταγράφηκαν από το μαύρο κουτί, είναι από την Βρετανία και την Κίνα. 

 Η Άγκυρα υποστηρίζει ότι υπήρξε παραβίαση 17 δευτερολέπτων των συνόρων της από το ρωσικό μαχητικό, κάτι που αρνείται η Μόσχα.  Το αμύρο κουτί που αναμένεται να δώσει απαντήσεις  ανακτήθηκε από συριακά και ρωσικά στρατεύματα λίγο μετά το περιστατικό και μεταφέρθηκε  στη Ρωσία για την έρευνα. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Πανελλαδικές 2025: Ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» (ΦΕΚ)
Τα θέματα των μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά αντλούνται από την εξεταστέα ύλη που έχει καθοριστεί για το συγκεκριμένο σχολικό έτος και...
Πανελλαδικές 2025: Ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία» (ΦΕΚ)
psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;