Thumbnail
Ηλεκτρικά καλώδια θαμμένα κάτω από το δρόμο

Ηλεκτρικά καλώδια θαμμένα κάτω από το δρόμο χρησιμοποιούνται για να παράγουν ηλεκτρομαγνητικά πεδία, τα οποία συλλέγονται από ένα πηνίο στο εσωτερικό της συσκευής και στη συνέχεια μετατρέπονται σε ηλεκτρισμό.

Οι οδηγοί θα είναι σε θέση να επαναφορτίζουν τα αυτοκίνητά τους εν κινήσει, αν πραγματοποιηθεί το αντίστοιχο προτεινόμενο έργο από την υπηρεσία διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων της Αγγλίας.

Ο κυβερνητικός οργανισμός έχει εξαγγείλει σχέδια για τη δοκιμή ασύρματης τεχνολογίας μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας, και ελπίζει να την εγκαταστήσει κάτω από τους αυτοκινητόδρομους και μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας.

Μία αρχική μελέτη βιωσιμότητας έχει ήδη ολοκληρωθεί και τώρα ο οργανισμός ζητά την υποβολή προσφορών από εταιρείες για δοκιμές εκτός δρόμων. Ωστόσο κάποιοι ειδικοί ακόμα αμφισβητούν το κατά πόσον ένα τέτοιο σύστημα θα είναι αποτελεσματικό από άποψη κόστους.

Παρόμοιες τεχνολογίες έχουν ήδη δοκιμαστεί αλλού. Το 2013, η πόλη Γκούμι της Νότιας Κορέας ενεργοποίησε μια διαδρομή 12 χιλιομέτρων που επιτρέπει σε λεωφορεία με κατάλληλο εξοπλισμό να φορτίζονται ενώ κινούνται πάνω σε αυτή.

Ηλεκτρικά καλώδια θαμμένα κάτω από το δρόμο χρησιμοποιούνται για να παράγουν ηλεκτρομαγνητικά πεδία, τα οποία συλλέγονται από ένα πηνίο στο εσωτερικό της συσκευής και στη συνέχεια μετατρέπονται σε ηλεκτρισμό.

Πέρυσι, η πόλη Μίλτον Κινς δοκίμασε επίσης τη χρήση ενός πιο περιορισμένου συστήματος, στο οποίο τα λεωφορεία επαναφορτίζονται ασύρματα μέσω πλακών στο δρόμο. Σε αυτή την περίπτωση, ωστόσο, τα οχήματα πρέπει να σταματήσουν για αρκετά λεπτά ώστε να φορτιστούν.

«Είναι ακόμα πολύ νωρίς. Η τοποθεσία και οι λεπτομέρειες των δοκιμών δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί», δήλωσε ο Στιούαρτ Τόμπσον, εκπρόσωπος του κυβερνητικού οργανισμού, και πρόσθεσε πως πλήρεις λεπτομέρειες θα δημοσιοποιηθούν όταν βρεθεί η ανάδοχος εταιρεία.

«Η δυνατότητα φόρτισης μπαταριών οχημάτων χαμηλών εκπομπών εν κινήσει προσφέρει συναρπαστικές δυνατότητες», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών Άντριου Τζόουνς.

Ακόμη και αν το σχέδιο τελικά αποτύχει, η υπηρεσία διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων έχει δεσμευθεί να εγκαταστήσει μακροπρόθεσμα σημεία φόρτισης κάθε 20 μίλια (32 χιλιόμετρα) στο εθνικό οδικό δίκτυο.

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

plaisio321321.jpg
Πλαίσιο: 45 νέες προσλήψεις σε όλη την Ελλάδα – Δες σε ποιες πόλεις ανοίγουν θέσεις
Η γνωστή αλυσίδα τεχνολογίας επεκτείνεται και αναζητά προσωπικό για καταστήματα σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Χανιά και Ιωάννινα
Πλαίσιο: 45 νέες προσλήψεις σε όλη την Ελλάδα – Δες σε ποιες πόλεις ανοίγουν θέσεις
κακοκαιρία βροχή
Βροχές, καταιγίδες και… 30άρια! Ο πιο παράξενος Οκτώβριος των τελευταίων ετών
Η ΕΜΥ προειδοποιεί για πρόσκαιρη επιδείνωση με βροχές και θυελλώδεις ανέμους έως 8 μποφόρ, ενώ ο καιρός βελτιώνεται ενόψει της εθνικής εορτής
Βροχές, καταιγίδες και… 30άρια! Ο πιο παράξενος Οκτώβριος των τελευταίων ετών
βαραχος
Ο βάτραχος που “πέταξε”: Το απίθανο πείραμα που ξεκίνησε σαν αστείο και κατέληξε σε Νόμπελ
Αιωρήθηκε σαν να μην υπήρχε βαρύτητα - Το πείραμα με τον βάτραχο και τη δύναμη του μαγνητισμού
Ο βάτραχος που “πέταξε”: Το απίθανο πείραμα που ξεκίνησε σαν αστείο και κατέληξε σε Νόμπελ
Γιοχάνες Βερμέερ
«Το κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι»: Μια νέα θεωρία αποκαλύπτει την αληθινή της ταυτότητα
Η ταυτότητα του κοριτσιού με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι: Ήταν τελικά η κόρη του προστάτη του Βερμέερ;
«Το κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι»: Μια νέα θεωρία αποκαλύπτει την αληθινή της ταυτότητα