Thumbnail
Δείτε τη λίστα

Τι κάνει μία πόλη ιδανική για έναν φοιτητή; Σύμφωνα με το QS Best Student Cities Index δεν είναι ένας ο λόγος αλλά ένας συνδυασμός λόγων που κάνει μία πόλη φοιτητούπολη.
Αυτό σημαίνει η πόλη να διαθέτει καλά πανεπιστήμια φυσικά, μία καλή ποιότητα ζωής, αρκετές ευκαιρίες για εργασία, και μία καλή και ζωντανή φοιτητική κοινότητα.
Η έρευνα συγκέντρωσε 18 δείκτες οι οποίοι αν συνδυαστούν δίνουν σε κάθε πόλη μία βαθμολογία. Μία πόλη για να μπει στον κατάλογο θα πρέπει να διαθέτει δύο προαπαιτούμενα, να είναι μία πόλη με περισσότερους από 250.000 κατοίκους και να έχει τουλάχιστον δύο πανεπιστήμια για να μπορεί να βαθμολογηθεί.
Το Παρίσι βρίσκεται στην κορυφή της λίστας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ενώ η Μελβούρνη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πέρασε το Λονδίνο.
Δείτε τον πίνακα των δέκα πόλεων.

top10citiesforstudents2

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»